أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۴۵۲
زمان انتشار: ۱۸:۳۵     ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «رحیمی به تنهایی نمی‌تواند مشکلات را حل کند.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسیم ، محمد رضا خانزاده در مورد شرایط پرسپولیس در آستانه هفته اول لیگ برتر داشت: «خدا رو شکر تمرینات پیش فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم و با حضور در ترکیه و انجام دیدارهای تدارکاتی مناسب به شرایط خوبی دست پیدا کردیم. برای دیدار مقابل نفت تهران در آمادگی خوبی به سر می بریم. امیدواریم با وجود بازی سختی که پیش رو داریم استارت موفقیت در لیگ برتر امسال را با شکست تیم نفت تهران رقم بزنیم.»

 

مدافع فصل گذشته ذوب آهن در خصوص جدایی بازیکنان مطرح از پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت: «کسی نمی تواند منکر ارزش بازیکنانی که از تیم جدا شوند باشد و در حال حاضر این اتفاق افتاده است و این بازیکنان بزرگ از تیم جدا شدند. آنها بازیکنان بسیار تاثیر گذاری بودند که اگر در تیم باقی می مانند می توانستند از لحاظ فنی تاثیر زیادی داشته باشند اما در حال حاضر تیم یکدستی داریم. هیچ بازیکنی به دنبا ادعا و حاشیه سازی نیست چون همه دوست دارند خودشان را به کادر فنی نشان بدهند. احساس می کنم امسال از خجالت هواداران در بیاییم و جز مدعیان اصلی قهرمانی باشیم.»

 

وی ادامه داد: «ما امسال علاوه بر موفقیت در لیگ برتر به دنبال این هستیم در مسابقات آسیایی نیز خودمان را نشان بدهیم هر چند می دانم کار سختی در پیش داریم چرا که همه تیم ها در آسیا با هزینه هایی که انجام می دهند به دنبال نتیجه گیری و موفقیت هستند. ما نیز می خواهیم توانایی پرسپولیس را به فوتبال آسیا نشان بدهیم.»

 

مدافع پرسپولیس در مورد عملکرد کادر فنی پرسپولیس عنوان کرد: «من نباید در مورد کادر فنی اظهار نظر کنم اما آمار نشان می دهد آنها چه عملکردی در پرسپولیس داشتند و حتم دارم با اضافه شدن افشین پیروانی به کادر فنی در تمرینات نکات فنی بالایی را از او یاد خواهیم گرفت.»

 

خانزاده در پاسخ به این سوال که با توجه به عملکرد قابل پرسپولیس در خط دفاعی در فصل گذشته چه پیش بینی در خصوص عملکرد خط دفاعی در مسابقات امسال خواهد داشت، عنوان کرد: «کار ما امسال در خط دفاعی بسیار سخت است. باید همان عملکرد تیم در فصل گذشته را داشته باشیم و حتی سعی کنیم عملکرد خود را بهبود بخشیم. امیدوارم با حضور مدافعان خوب در تیم موفق به ارائه عملکرد قابل قبولی باشیم.»

 

مدافع پرسپولیس در مورد مشکلات مالی این تیم گفت: «خدا رو شکر با حضور مدیرعامل خوبی که داریم امیدوار به حل مشکلات مالی هستیم. باید همه ما از بازیکنان تا هیات مدیره در این خصوص مدیرعامل تیم حمایت کنیم چون او به تنهایی نمی تواند کاری انجام بدهد. رحیمی شجاعت و شهامت زیادی داشته است که امور باشگاه را به دست گرفته است چرا که با وجود مشکلاتی که توسط مدیران قبلی به وجود آمده است جرات بسیاری می خواست کسی مدیرعامل باشگاه شود و این بار سنگین را به دوش بکشد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها