يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۹۴۸۸
زمان انتشار: ۲۱:۳۸     ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
بازيکن تيم پرسپوليس در پايان نيمه اول با شوت‌ به توپ اعتراضش به هم‌تيمي‌هايش را نشان داد.
در پايان نيمه اول پيام صادقيان به نشانه اعتراض توپ را محکم شوت زد و اين حرکت او به نوعي اعتراض به بازيکنان پرسپوليس بود.

*با وجود آنکه در ورزشگاه باز شد و برخي تماشاگران بدون بليت وارد ورزشگاه شدند اما بلندگوي ورزشگاه تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه را 18 هزار نفر اعلام کرد.

*عليرضا منصوريان بين دو نيمه وقتي محمد پنجعلي سرپرست پرسپوليس را ديد به سمت او رفت و به او تعظيم کرد.

*در ابتداي نيمه دوم ناهماهنگي داور چهارم و داور اصلي باعث شد که اميد عاليشاه نتواند به عنوان بازيکن تعويضي به موقع وارد ميدان شود و سرخپوشان ده نفره نيمه  دوم را شروع کردند.

*رضا حقيقي هافبک پرسپوليس در يک صحنه به داور اعتراض کرد که علي دايي در کنار خط او را آرام کرد.

*فرهاد ظريف بازيکن تيم ملي واليبال، مهدي دغاغله بازيکن پرسپوليس، خانبان آناليزور تيم ملي و وينگادا سرمربي تيم اميد از جمله چهره‌هاي ويژه حاضر در ورزشگاه هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها