يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۹۴۹۱
زمان انتشار: ۲۱:۴۳     ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس تصریح کرد که هماهنگی‌ها برای آزادسازی اولین قسط از 2.8 میلیارد دلار مربوط به تمدید چهارماهه توافق ژنو، در حال انجام است.
به گزارش پایگاه 598، یک منبع مطلع در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری فارس ابراز داشت که هماهنگی‌ها برای آزادسازی اولین قسط از 2.8 میلیارد دلار مربوط به تمدید چهارماهه برنامه مشترک اقدام در حال انجام است.

وی همچنین از اعلام آمادگی طرف غربی برای اجرای این تعهد خبر داد.

بر اساس توافق صورت گرفته در وین در خصوص تمدید چهارماهه برنامه مشترک اقدام، امروز سررسید آزادسازی اولین قسط از اقساط شش‌گانه است. مبلغ قسط اول، 500 میلیون دلار است.

آمریکایی‌ها در سند توضیحی توافق شده در وین پذیرفته بودند که تمهیدات لازم را برای آزادسازی به‌موقع اموال بلوکه شده ایران فراهم آورند.

موعد آزادسازی قسط بعدی، روز سوم شهریور است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها