أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۴۹۶
زمان انتشار: ۲۱:۵۲     ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
رئیس پلیس راه گیلان گفت: در تعطیلات اخیر عید فطر 80 فقره تصادف در جاده‌های گیلان به وقوع پیوست که 108 نفر مجروح و پنج نفر کشته شدند.
به گزارش پایگاه 598، مهیار رستگار دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های گیلان اظهار کرد: اکنون محورهای خروجی گیلان با ترافیک سنگین مواجه است.

وی با بیان اینکه اکنون بالغ بر 200 هزار خودرو وارد گیلان شده است، افزود: با توجه به پایان تعطیلات، مسافران در حال خروج از گیلان هستند اما تعدادی از مسافران هنوز در استان حضور دارند.

فرمانده پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه محور رشت‌ـقزوین با ترافیک سنگین مواجه است، تصریح کرد: اکنون ترافیک در محور آستارا به اردبیل سنگین اما روان و در محور رشت‌ـلاهیجان ترافیک سنگین و ماسوله و امامزاده ابراهیم و محورهای ساحلی استان ترافیک نیمه سنگین است.

وی با تصریح بر اینکه فردا شنبه و روز یکشنبه نیز محورهای خروجی گیلان با حجم زیادی از مسافران مواجه است، خاطرنشان کرد: در محور رشت‌ـقزوین و آستارا به اردبیل محدودیت ترافیکی داشتیم که تا ساعت یک بامداد امشب ادامه دارد.

رستگار درباره تصادفات جاده‌ای گیلان خاطرنشان کرد: در چند روز تعطیلات اخیر 80 فقره تصادفات مهم در جاده‌های گیلان رخ داد که 108 نفر مجروح و 5 نفر کشته شدند.

وی با اشاره به اینکه جاده‌های گیلان همچنان شلوغ است، یادآور شد: ترافیک روز شنبه و یکشنبه نیز تاثیرگذار است.

رئیس پلیس راه گیلان از مسافران و رانندگان خواست تا رعایت نکات ایمنی را داشته باشند و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها