يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۹۵۰۲
زمان انتشار: ۲۳:۴۵     ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در نیمه دوم بهتر از نفت تهران بازی کردیم و فرصت های زیادی را از دست دادیم.
 علی دایی پس از تساوی یک بر یک مقابل نفت تهران در نشست خبری گفت: در ابتدا درگذشت ناصر احمدپور و حسین معدنی را به خانواده آنها و جامعه ورزش تسلیت می‌گویم.بازی با نفت برای شروع کار خوب بود. در نیمه دوم موقعیت‌های ما بهتر بود و فشار زیادی را روی دروازه نفت آوردیم اما از موقعیت‌های‌مان نتوانستیم استفاده کنیم

وی ادامه داد: این بازی با تساوی به پایان رسید، اما روند رو به رشدمان ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی در  ادامه نشست خبری در مورد گل نفت نیز گفت: این قانون فوتبال است و از یک قدمی نتوانستیم گل بزنیم و آن توپ به سمت دروازه ما زده شد که دروازه بان گرفت و بعد توپ به تیرک خورد و با اصابت به بدن دورازه‌بان‌مان گل شد. با تیم دسته و پا بسته‌ای بازی نداشتیم و آنها نماینده ایران در آسیا هستند و مقابل یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ بازی می‌کردیم. سه امتیازی را با یک امتیاز عوض کردیم. ما کاری کردیم در نیمه دوم نفت نتواند کاری انجام بدهد.

سرمربی پرسپولیس در مورد مسایل داوری و اینکه یکی از بازیکنان نفت با دست به توپ ضربه زد گفت: همان‌طور که ابلاغیه دادند نمی‌توانیم در مورد داوری صحبت کنیم اما دیدید که داوران چگونه در جام جهانی قضاوت کردند اما اینجا قوانینی وضع شده که همه می‌دانند. دیدید که در بازی ایران و آرژانتین بازیکنان و مسئولان ماچقدر به داوری اعتراض کردند. آقایان این همه به داور ایران و آرژانتین اعتراض کردید، اگر شما اعتراض نمی‌کردید می‌توانستید این توقع را داشته باشید که ما هم اعتراض نکنیم اما من قضاوت را به مردم می‌سپارم و خبرنگاران خودشان بگویند این بازی چقدر وقت اضافه داشت؟ برای صالحی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بیشتر به داوری ما کمک کند.

دایی در مورد آنکه چرا در مورد داوری حرف نمی‌زند و ممکن است این یک امتیازها در آخر فصل به ضرر تیمش شود، گفت: مطمئنا باید حواسم به تیمم باشد اما مسابقه‌ای که در اهواز به فولاد باختیم و در همان بازی افشین راحت با دست توپ را لمس کرد. باید کلاس‌های آموزشی قوی با مدرسان بزرگ برگزار کنیم و با این کلاس ها می‌توانیم سطح داوری‌مان را بالا ببریم. اینکه بگوییم نباید در مورد داوری حرف نزنید مگر دیکتاتوری است؟ با صحبت کردن و نکردن چیزی حل نمی‌شود. ما هم به قانون احترام می‌گذاریم اما اول آقایان خودشان به قانون احترام بگذارند و بعد از دایی بخواهند به قانون احترام بگذارند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه در بازی روز گذشته هواداران استقلال علیه او شعار سردادند و چرا از هفته اول این اتفاق ها رخ می‌دهد ولی برخوردی صورت نمی‌گیرد، گفت: نمی‌توانم حرفی بزنم، چون قانونی وضع شده است اگر قانون گذاشتید آن را اجرایی کنید. هواداران استقلال هم برایم محترم هستند اما تلاشم این است که با پرسپولیس خوب نتیجه بگیرم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها