يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۹۵۰۶
زمان انتشار: ۲۳:۵۰     ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
شجاعی به دعوت علیرضا رحیمی قصد دارد امشب به آزادی برود.
مسعود شجاعی، هافبک تیم ملی فوتبال ایران که در روزهای گذشته هنوز نتوانسته تیمی را برای خود دست و پا کند، امشب برای تماشای بازی پرسپولیس مقابل نفت تهران به ورزشگاه آزادی خواهد رفت.

 

شجاعی به دعوت علیرضا رحیمی قصد دارد امشب به آزادی برود و با توجه به اینکه او هنوز نتوانسته تیم آینده اش را انتخاب کند احتمال دارد در فصل جاری پیراهن پرسپولیس را بپوشد. شنیده می شود در این رابطه شجاعی با رحیمی صحبت هایی نیز انجام داده و بعید نیست به زودی با پرسپولیس قرارداد همکاری امضا کند و به عنوان بازیکن سهمیه ازاد سرخپوش شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها