أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۵۰۷
زمان انتشار: ۲۳:۵۰     ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
مدافع تیم ملی کاستاریکا به این زودی ها قصد حضور در ایران و مذاکره با پرسپولیس را ندارد.
مسئولان پرسپولیس پس از قطعی شدن جدایی جلال حسینی مذاکراتی برای جذب اومانا مدافع تیم ملی کاستاریکا در جام جهانی انجام دادند.


طبق اعلام پرسپولیسی ها قرار بود وی دوشنبه به تهران سفر کند که کمی بعد صحبت از سه شنبه شد و در نهایت از چهارشنبه به عنوان روز ورود وی نام برده شد اما با این حال اومانا به ایران نیامد.


مسئولان پرسپولیس تاکید کرده اند وی در هفته آینده به تهران سفر می کند و مدعی شده اند که با شخص وی مذاکره کرده اند اما این در حالی است که مذاکرات از سوی یک مدیربرنامه ایرانی با مدیر برنامه های اومانا انجام شده و فعلا هم نتیجه نداشته است.


اومانا که پیش از این پیشنهاد فولاد را به بهانه بازی در اروپا رد کرد همچنان امیدوار است که پیشنهاد خوبی نصیبش شود و تا آخرین لحظه منتظر خواهد ماند و به نظر می رسد پرسپولیس، گزینه آخر وی است.

نامه

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها