کد خبر: ۲۳۹۵۱۷
زمان انتشار: ۰۰:۲۸     ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بااشاره به اینکه طولانی‌تر شدن روند رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی اعتماد عمومی به قوه قضائیه را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، گفت: بی‌تردید افکار عمومی از اقدام قوه قضائیه در بررسی این پرونده حمایت می‌کند.
به گزارش پایگاه 598، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به در پیش بودن دادگاه رسیدگی به اتهامات مهدی هاشمی رفسنجانی گفت: رسیدگی به اتهامات مهدی هاشمی یک خواست و مطالبه عمومی مردم ایران از قوه قضاییه است. مردم از دستگاه قضایی انتظار دارند به‌دور از هرگونه تأثیرپذیری از فشارها و جوسازی‌ها علیه رسیدگی به این اتهامات وی، پرونده وی را بررسی کند و حکم متناسب با پرونده وی را بدون هیچ‌گونه اغماضی صادر کند.
نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه در نظام اسلامی هیچ فرقی بین فرزندان مسئولان و سایر مردم وجود ندارد، گفت: در نظام اسلامی همه در برابر قانون یکسان هستند و اگر هر فردی تخلفی انجام دهد باید بدون در نظر گرفتن هیچ جایگاه و موقعیتی و در شرایطی کاملاً عادلانه به اتهامات افراد رسیدگی شود.
امیرآبادی با اشاره به روند طولانی شدن رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی، تصریح کرد: وی که از فتنه 88 به لندن گریخته بود، پس از سال‌ها وارد کشور شد و روند رسیدگی به اتهامات وی نیز تاکنون بسیار طولانی شد. طولانی‌تر شدن این موضوع باعث لطمه به اعتماد عمومی مردم به دستگاه قضایی و نظام اسلامی می‌شود و مردم که می‌بینند با خاطیان معمولی با قاطعیت برخورد می‌شود از قوه قضاییه انتظار دارند با نزدیکان متخلف مسئولان نیز همان‌گونه با قاطعیت برخورد کند.
وی اضافه کرد: در روزهای اخیر شاهد بودیم که وی دوباره قصد خروج از کشور را داشت که دستگاه قضایی با قاطعیت با آن برخورد کرد و افکار عمومی منتظر هستند تا به جزئیات پرونده وی نیز با قاطعیت رسیدگی و برخورد شود.
نماینده مردم قم گفت: مسئولان دستگاه قضایی مطمئن باشند که مردم از این قوه در زمان رسیدگی به اتهامات مهدی هاشمی پشتیبانی می‌کنند لذا فشارهایی که از ابتدای رسیدگی به این پرونده در قوه قضاییه وارد آمده باعث نشود که خللی در اراده مسئولان این قوه در این زمینه ایجاد شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها