أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۵۳۱
زمان انتشار: ۰۹:۰۰     ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
ماهها است که تصویر زنی در شبکه های اجتماعی منتشر می شود که با پای پیاده و در بیشتر ایالت های آمریکا با لباسی سیاه و پوشیده حضور دارد که موجب پیش آمدن جنجال های مختلف در میان توده مردم و نگرانی از هویت واقعی این زن به میان آمده بود که اکنون راز آن بر ملا شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، ابهامات در خصوص این زن مرموز به جایی رسیده بود که حتی برخی شایعاتی مبنی بر این موضوع کردند که این زن قرار است تا بزودی یکی از مقرهای اصلی دولتی در آمریکا را منفجر کند!

اما خیلی زود همه چیز مشخص شد، جائیکه ریموند پولز، برادر همان زن با نام الیزابت پولز در این مورد اظهار نظر کرد.

وی در این خصوص گفت: سالهاست که خواهرم الیزابت به دلیل از دست دادن همسر خود که در ارتش آمریکا خدمت می کرد با مشکلات مزمن روانی دست و پنجه نرم می کرد و در حدود چند ماه پیش تصمیم به فرار از بیمارستان روانی می گیرد که از آن زمان تاکنون کسی از وی خبر نداشت تا اینکه من از طریق جراید از موضوع مطلع شدم.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها