أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۵۳۳
زمان انتشار: ۰۹:۰۲     ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
روزنامه صهیونیستی تایمز اسرائیل مطلبی با عنوان "وقتی نسل‌کشی مجاز است" منتشر کرد که در آن، یکی از روزنامه‌نگاران این روزنامه پیشنهاد کرده بود کشتن تمامی فلسطینی‌ها اقدامی قابل توجیه است. این روزنامه این مقاله را پس از خشم عمومی، حذف کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، "یوگان گوردون" نویسنده مقاله  "When Genocide is Permissible" ("وقتی نسل‌کشی مجاز است") در این گزارش نوشت:

"حقیقت غم انگیز این است که اسرائیل توسط کسانی که شش سال می گفتند دوستان مایند پس زده شد. اکنون زمانی است که اسرائیل به قدری احساس تهدید می‌کند که در برابر تهدیدات بین‌المللی میان مرگ و زندگی چاره‌ای جز دفاع از خود ندارد."


پیشنهاد این روزنامه‌نگار در نهایت این بود که به خاطر این تهدیدات و پشت کردن دوستانشان به آنها، کشتن تمامی فلسطینی‌ها اقدامی قابل توجیه است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها