يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۹۵۳۵
زمان انتشار: ۰۹:۱۹     ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
امیری‌مقدم:
یک کارشناس سیاست خارجی گفت: فرسایشی شدن جنگ به معنی تلفات و خسارات بیشتر برای صهیونیست‌ها است و امروز می‌دانیم هیچ نقطه‌ای از مراکز رژیم صهیونیستی در امنیت نبوده و در تیررس موشک‌های نیروی مقاومت قرار دارد
به گزارش پایگاه 598، "رضا امیری‌مقدم" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی با این تفکر که حملات هوایی با ایجاد رعب و وحشت می‌تواند در مرحله اول معادله را به نفع آنها تغییر دهد اظهار داشت: رژیم صهیونیستی می‌داند با طولانی‌تر شدن درگیری‌ها با یک جنگ فرسایشی روبه رو خواهد بود.  
 
وی ادامه داد: فرسایشی شدن جنگ به معنی تلفات و خسارات بیشتر برای صهیونیست‌ها است و امروز می‌دانیم هیچ نقطه‌ای از مراکز رژیم صهیونیستی در امنیت نبوده و در تیررس موشک‌های نیروی مقاومت قرار دارد.  
 
کارشناس سیاست خارجی تصریح کرد: تصور آنها این بود که می‌توانند موازنه وحشت را به نفع خود تغییر دهند و طرفی باشند که آخرین گلوله را شلیک می‌کند اما این اتفاق رخ نداد و مقاومت برخلاف همه محاسبات آنان با قدرت و صلابت به پیش رفت.  
 
امیر مقدم در پایان خاطر نشان کرد: همه این‌ها باعث شد آنها علیرغم میل خود حملات زمینی را آغاز کنند و دیدیم این حملات جز خسارات و تلفات برای صهیونیست‌ها دست آوردی نداشت و در نهایت به مانند گذشته پیش بینی می‌شود شروطی که مقاومت تعیین می‌کند جنگ به پایان برسد. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها