أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۵۴۵
زمان انتشار: ۰۹:۳۵     ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی از بررسی بازنگری قیمت خودرو پس از تعطیلات تابستانی نمایندگان مجلس خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، نادر قاضی‌پور در این‌باره گفت: این موضوع بیانگر بلاتکلیفی ۲۵روزه موضوع بازنگری قیمت خودرو است. وی اضافه کرد: بعد از تعطیلات مجلس موضوع بازنگری قیمت خودرو را در دستور کار خود قرار خواهیم داد. از سوی دیگر نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: بنا به هشدار معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور، شورای رقابت در قیمت خودرو تجدیدنظر می‌کند. محمد علی‌‌پور اضافه کرد: اقتصاد کشور تنها به خودروسازی منحصر نشده و این صنعت فقط یکی از اقلام اقتصادی در جامعه است. وی گفت: شورای رقابت ظاهراً در برخی از قیمت‌ها تجدیدنظر می‌کند و در مجموع قرار شده در بخش‌هایی از مولفه‌های موثر بر قیمت خودرو کاهش‌هایی وجود داشته باشد. علی‌پور افزود: نوبخت خطاب به خودروسازان گفت چنانچه فکر می‌کنید قیمت‌های شما به ضررتان است ما مشکلی نداریم؛ تعرفه را حذف کرده و شما نیز هرچه می‌خواهید قیمت‌ها را افزایش دهید تا ببینیم آیا قیمت‌هایتان از این هم افزایش می‌یابد یا نه. وی تصریح کرد: چنانچه دولت تعرفه را حذف کند مردم با این مقدار هزینه، خودروی خارجی وارد می‌کنند و دیگر هیچ رقابتی میان خودروسازان ایرانی به وجود نمی‌آید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها