يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۹۵۵۷
زمان انتشار: ۱۰:۰۸     ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
مدیر عامل باشگاه نفت تهران با بیان اینکه با توجه به تغییرات زیادی که در تیم به وجود آمده بود از نتیجه دیدار برابر پرسپولیس راضی است گفت: نفت را در آینده بهتر از این هم خواهید دید.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور قنبرزاده در پایان دیدار تیم فوتبال نفت مقابل پرسپولیس تهران که با تساوی یک بر یک به پایان رسید در جمع خبرنگاران با اظهار رضایت از بازی بازیکنانش گفت: بازی بسیار خوبی بود. با توجه به اینکه ما بازیکنان بزرگی را همچون رضا نوروزی، آل نعمه و وریا غفوری از دست داده بودیم توانستیم با بازیکنان جدیدی که جذب کرده ایم بازی بسیار خوبی را مقابل پرسپولیس انجام دهیم.

مدیر عامل باشگاه نفت تهران با اظهار رضایت از نتیجه به دست آمده گفت: مقابل تیم بسیار بزرگی چون پرسپولیس آن هم در هفته اول و با داشتن بازیکنان بسیار جوان از نتیجه بسیار راضی هستم و مطمئنم که کادر فنی نفت از فردا تلاش بیشتری خواهد کرد تا بتواند نفت را به جایگاه اصلی اش برساند.

قنبرزاده در پایان تاکید کرد: هرچه از بازی ها بگذرد نفت بهتر خواهد شد و شما در آینده ای نه چندان دور تیم نفت را بهتر از گذشته خواهید دید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها