يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۹۶۲۰
زمان انتشار: ۱۲:۴۰     ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
کوچک‌زاده تاکید کرد کسی که در حد قائم‌مقام یک وزارتخانه مفاد کنوانسیون‌های بین‌المللی را در مقابل ارزش‌های اسلامی مطرح کند، دارای حداقل صلاحیت برای پایین‌ترین مسئولیت در کشور نیست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، مهدی کوچک‌زاده درباره نامه اخیر قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شهرداری تهران مبنی بر اینکه جداسازی آقایان و خانم‌ها در محیط کاری برخلاف کنوانسیون‌های بین‌المللی است گفت: کسی که در حد قائم مقام یک وزارتخانه مفاد کنوانسیون‌های بین‌المللی را در مقابل ارزش‌های اسلامی مطرح کند، دارای حداقل صلاحیت برای پایین‌ترین مسئولیت در کشور نیست.

وی ادامه داد: اینجا جمهوری اسلامی است و اگر قرار باشد براساس کنوانسیون‌های بین‌المللی عمل می‌کردیم نیاز نبود چندین سال زحمت سختی و مقابله با اوباش را به خود بدهیم. نتیجه کنوانسیون‌های بین‌المللی اتفاقاتی است که در غزه در حال رخ دادن است و نتیجه تعهد نامه‌های آنان زندان‌های مخفی است که آمریکایی‌ها در اقصی نقاط جهان ساخته‌اند.

کوچک‌زاده اظهارداشت: آقایی که برداشته در نامه‌ای فراهم آوردن فضایی مناسب برای بانوان را مغایر با کنوانسیون‌های بین‌المللی دانسته است باید بداند اگر قرار بود طبق آن کنوانسیون‌ها با خانواده خود آن فرد برخورد شود دیگر آبرویی نخواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه در این کنوانسیون‌ها همجنس‌بازان را نیز به رسمیت شناخته‌اند، گفت: کسانی که بدون توجه در مسئولیت‌هایی گماشته می‌شود نتیجه آن همین است و براساس جوابیه شهرداری تهران می‌توان نام بی‌غیرتی دینی بر آن گذاشت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: از وزیر کار می‌خواهیم در اسرع وقت این افراد نامناسب را از پست‌های حساس برکنار کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها