أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۳۹۹۳۳
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
مدیرعامل پرسپولیس در پی تشکیل ائتلاف با سرمربی مقتدر تیمش است تا از پس زمین زدن اسپانسر باشگاه برآید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از آی اسپورت، اختلاف مسئولان اسپانسر باشگاه پرسپولیس با علیرضا رحیمی مدیرعامل این باشگاه علنی شده و حالا کار به جایی رسیده که اسپانسر قصد برکناری رحیمی از سمتش را دارد.

 

این اتفاق از روز اول همکاری با اسپانسر 30 میلیاردی  نشانه هایش را بروز داد و هر روز اختیارات رحیمی کمتر و کمتر می شد تا جایی که مدیرعامل باشگاه در جشن رونمایی از پیراهن تیم پرسپولیس هیچ کاره بود و به همین خاطر در جشن شرکت نکرد.

 

اسپانسر باشگاه بر خلاف نظر رحیمی  نماینده خود (عبدالله تفرشی) را در باشگاه مستقر کرد و قرارداد جدیدی برای لباس ها تیم (باز هم با وجود مخالفت رحیمی) منعقد کرد.

 

این اتفاقات و نمونه های از این دست هر روز ادامه پیدا کرد تا جایی که بعد از دو ماه از حضور رحیمی در باشگاه پرسپولیس او تقریبا هیچ کاره به نظر می رسید.

 

اسپانسر با تزریق نکردن پول به باشگاه، رحیمی را بیشتر از قبل در منگنه گذاشت تا ثابت کند او مدیر هزینه است نه درآمد؛ نکته ای که در جهت ناکارآمدی رحیمی و سپس عزل او مهمترین دستاویز اسپانسر به حساب می آید.

 

در نقطه مقابل رحیمی هم بیکار نبود. او به سمت دایی غش کرد تا در ازای حمایت از او طی دو ماه گذشته با سرمربی مقتدر تیمش در یک جبهه قرار بگیرد و در این جنگ پنهان یک یار گردن کلفت داشته باشد.

 

اما یک نقل قول منتشر نشده از رحیمی که مربوط به حدود دو ماه قبل است نشان می دهد او و دایی در یک جبهه مقابل اسپانسر ایستاده اند و حالا اتحادشان هم بیشتر می شود.

 

نکته جالب اینکه رحیمی در یکی از جلسات کاری باشگاه به طرف مقابلش در خصوص اسپانسر و میزان دخالت هایشان در امور باشگاه  گفته: «اینها می خواستند دایی را بگذارند کنار و استیلی را جای او بیاورند. اتفاقا برای این کار 3 میلیارد تومان کنار گذاشته بودند تا به دایی بدهند اما من جلویشان ایستادم و نگذاشتم دایی از کار برکنار شود.»

 

به هر حال طی 10 روز گذشته رحیمی مدام در محل تمرین پرسپولیس و اردوی این تیم کنار دایی دیده می شود تا مشخص شود این ائتلاف واقعا شکل گرفته و برای مقابله با تحرکات اسپانسر، رحیمی و دایی هم با جلسات مداوم قصد خنثی کردن تاکتیک های گلرخسار و پوستی، سران اسپانسر را دارند.

 

رحیمی از روز سه شنبه 31 تیرماه و دو روز بعد از بازگشتن تیم از ترکیه تقریبا هر روز در تمرینات حضور داشته است. رحیمی در روزهای 31 تیر، 1 مرداد و 2 مرداد مدام در درفشی فر حضور یافت و کنار دایی و تیمش بود. تمرین سرخ ها روز جمعه 3 مرداد تعطیل بود. رحیمی در سه روز اول هفته گذشته در محل تمرین حاضر نشد اما روز 7 مرداد به درفشی فر رفت. دوباره بعد از غیبت در تمرین روز چهارشنبه 8 مرداد جناب مدیرعامل در تمرین ماقبل بازی با نفت به درفشی فر رفت و در مراسم بدرقه تیم به اردو همراه تیم بود.

 

رحیمی حتی در روز بازی در محل اردوی پرسپولیس حاضر شد. مدیرعامل پرسپولیس روز گذشته و در تمرین ریکاوری هم به درفشی فر رفت تا جبهه متحد او با دایی همچنان متحد و قدرتمند به نظر بیاید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها