يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۳۹۹۷۵
زمان انتشار: ۱۲:۳۲     ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
از نماد باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در دیدار مقابل تراکتورسازی رونمایی می‌شود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، نماد عروسکی باشگاه ذوب‌آهن در اولین بازی خانگی تیم فوتبال این باشگاه در دومین هفته از رقابت‌های لیگ برترمقابل تراکتورسازی، رونمایی خواهد شد.این نماد که تمساح سبز است، نمادی از مقاومت، سرسختی و جنگندگی است که برگرفته از تمساح پوزه کوتاه ایرانی (گاندو) بوده و از گونه‌های در معرض خطر خزندگان است.

 

باشگاه ذوب آهن در راستای رسالت خود در حمایت از محیط زیست، برای حمایت از این گونه جانوری اقدام به ساخت نماد عروسکی خود با شکل تمساح کرد.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها