أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۰۲۶۲
زمان انتشار: ۱۴:۰۸     ۱۳ مرداد ۱۳۹۳
وکلای مهدی هاشمی اعلام کردند هیچ اتهامی درخصوص پرونده کرسنت و توتال در موارد اتهامی موکلشان وجود ندارند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، سید محمود علیزاده طباطبایی و وحید ابوالمعالی حسینی دو تن از وکلای مهدی هاشمی بهرمانی درخصوص اخبار منتشر شده درباره اتهامات غیر سیاسی موکلشان اظهار داشتند: اصولا هیچ گونه اتهامی درخصوص پرونده کرسنت و توتال در موارد اتهامی مهدی هاشمی وجود نداشته و ذکر آن در اخبار صرفا با هدف فرافکنی و تشویق اذهان عمومی علیه مهدی هاشمی بوده است.

این وکلای دادگستری در ادامه توضیح خود آوردند: با توجه به اینکه پرونده مهدی هاشمی هنوز در دادگاه رسیدگی نشده و درخصوص آن هیچ حکمی از دادگاه صالح صادر نشده است براساس اصل ۳۷ قانون اساسی، درخصوص موکل، اصل برائت است و مطابق اصول ۲۲ و ۳۹ قانون اساسی تعارض به حیثیت افراد ممنوع شده و نیز طبق تبصره یک ماده ۱۸۸ قانون آیین دادرسی کیفری ذکر اتهامات موکل به صورت مزبور جرم و در حکم افترا است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها