کد خبر: ۲۴۰۴۸۶
زمان انتشار: ۱۴:۵۳     ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
با حضور فائزه هاشمی، نسرین ستوده، نوری زاد و دیگر فتنه گران؛
در روزهایی که دانشگاه ها ایام تعطیل خود را سپری می کنند، گویا فتنه گران و عناصر ضد انقلاب دست به دست هم داده اند، و در حال کلید زدن التهاب و اغتشاش در فضای دانشگاه ها هستند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از «خبرنامه دانشجویان ایران»، در تاریخ 1 مرداد 93 مراسمی به بهانه  افطاری با تلاش عناصر افراطی و بعضا قانون شکن دانشگاه امیرکبیر برگزار گردید که نشان از برنامه ریزی دوباره و مشابه برای بازگرداندن دانشگاه به دوران  ملتهب و سیاه سال های نه چندان دور آن دارد.

در این مراسم تنی چند از محکومین و متهمین فتنه 88 و برخی زندانیان سیاسی- امنیتی که در دوران مرخصی خود به سر می بردند، نیز حضور داشتند که حضور این اشخاص ماهیت این برنامه را برملا می کند .

از چهره های حاضر دراین مراسم می توان به فائزه هاشمی، محمد نوری زاد(متهم به توهین به مسئولین نظام وتبلیغ علیه نظام)، مهدی خزعلی، داوود هرمیداس (روزنامه اصلاح طلب آسمان، به نقل از وی لایحه قصاص را بعنوان لایحه ای غیرانسانی مطرح نمود)، نرگس محمدی (زندانی سیاسی-امنیتی)، نسرین ستوده (از فعالین علیه امنیت ملی، عضو کمپین یک میلیون امضا و...زندانی امنیتی که در شهریور سال گذشته آزاد شده است!)، بهار هدایت، عیسی سحرحیز و عباس عبدی نام برد.

اما آنچه که سبب نگرانی بیش از پیش جامعه دانشگاهی می شود، حضور یکی از مسئولین دانشگاه صنعتی امیرکبیر (محمدرضا رازفر) در این برنامه است. حضور وی بعنوان مدیرکل دفتر سرپرست جدید دانشگاه، در برنامه ای که میهمانان آن دشمنی خود را با نظام و بعضا با اسلام (همچون قصاص و حقوق زن و کشف حجاب و..) جار می زنند، غیرقابل اغماض و حتی خلاف شعار اعتدال دولت فعلی است.

چرا باید یکی از مدیران دانشگاه، با کسانی که در سال 88 در همین دانشگاه به مقدسات نظام و عکس امام بزرگوار جسارت کردند و  نیز حامیان روزه خواران روز قدس 88 بر سر سفره افطار(!) بنشیند؟

چنین برنامه هایی مطمئنا افزایش نگرانی و حتی خشم دانشجویان ازرقم خوردن رویداد های ناخوشایند در دانشگاه ها خصوصا دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مادر دانشگاه های صنعتی کشور را در پی خواهد داشت، که از قرار معلوم فتنه گران شکست خورده و حامیان آنها درصدد برنامه ریزی برای آن هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها