يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۰۶۸۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۱۵ مرداد ۱۳۹۳
فیلم سینمایی «مردی که اسب شد» به کارگردانی امیرحسین ثقفی به مرحله تدوین رسید و مراحل فنی خود را پشت‌سر می‌گذارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، فیلم سینمایی«مردی که اسب شد» به کارگردانی امیرحسین ثقفی توسط مستانه مهاجر در مرحله تدوین قرار گرفت و مراحل ابتدایی خود را پشت سر می‌گذارد.

در خلاصه داستان این فیلم که برای اولین بار اعلام می‌شود آمده است که «مردی که اسب شد»قصه ی عشق  یک پدرو دختر را به تصویر کشیده است.

لیست بازیگران این فیلم هم شامل محمود نظرعلیان، لوون هفتوان، مزدک میرعابدینی و ملیسا ذاکری است که در این فیلم ایفای نقش کردند.

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از: نویسنده و کارگردان:امیر حسین ثقفی،مدیر فیلمبرداری:امین جعفری،تدوین:مستانه مهاجر،طراح صحنه و لباس:شراره سروش،طراح چهره پردازی:محمد رضا قومی،صدابردارهمزمان:محمد حبیبی،دستیار اول کارگردان:کاوه قاسم زاده منشی صحنه:فاطمه ثقفی ،دستیار دوم کارگردان:محسن بهجت،برنامه ریز:بابک اعطا، ،عکاس و تصویر بردار پشت صحنه:سید احمد محمدی،مشاور رسانه ای:بهناز شیربانی،جلوه های های ویژه میدانی:حمید رسولیان،محمد رسول زاده ،گروه فیلمبرداری:سعید خادمی،داریوش طاهری،مرتضی نوجوان رحمانی،علی جعفری،مهرداد کاظمی،امیر عطا قنبری جاوید،دستیاران
صحنه:امید حاج حسینی،حامد سلیمی،اجرای گریم بانوان:سلماز صدرالشرافی،مدیر تدارکات:امیر فراهانیان،گروه تدارکات:حسین آذر برا،علی آرخی،دستیارجلوه های ویژه:امیر خیری رازیان،حمل و نقل:عباس محمدی،علی ایری،علی آرخی،سید رضا خالق پناه،عماد. ساخت دکور:محمد حسن بهشتیان ،احمد صنعت کار.راننده سینه موبیل:نازنینی،هماهنگی هنروران:علی ایری،پشتیبانی تجهیزات:بنیاد فارابی،شرکت پیروز گستر،مدیر تولید:علیرضا احمدی کیا،مجری طرح و تهیه کننده:علی اکبرثقفی.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها