يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۰۷۶۰
زمان انتشار: ۱۹:۲۵     ۱۵ مرداد ۱۳۹۳
پایگاه ۵۹۸ برگزار می کند:
به مناسبت روز خبرنگار و بیان دغدغه ها و نگرش های این عزیزان، پایگاه 598 با همکاری شبکه اینترنتی افسران اقدام به برگزاری میزگردی با همین موضوع نموده است. این برنامه با موضوع "آزادی قلم و نوع برخورد دولت های پس از جنگ با مطبوعات" با حضور آقای علیرضا معاف (سردبیر هفته نامه 9دی) خانم مطهره شفیعی (دبیر سیاسی روزنامه آرمان) و آقای امین شریف (معاون خبرگزاری ایرنا در دولت سابق) برگزار می گردد

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598؛ به مناسبت روز خبرنگار و در راستای تکریم فعالان رسانه ای و همچنین بیان دغدغه ها و نگرش های این عزیزان نسبت به سیاست دولت ها در مواجهه با فضای رسانه ای کشور، پایگاه 598 با همکاری شبکه اینترنتی افسران اقدام به برگزاری میزگردی با همین موضوع نموده است. 

این برنامه با موضوع "آزادی قلم و نوع برخورد دولت های پس از جنگ با مطبوعات" با حضور آقای علیرضا معاف (سردبیر هفته نامه 9دی) خانم مطهره شفیعی (دبیر سیاسی روزنامه آرمان) و آقای امین شریف (معاون خبرگزاری ایرنا در دولت سابق) برگزار می گردد.

علاقه مندان میتوانند در روز پنج شنبه 16 مرداد 93 در ساعت 6 بعداز ظهر این مناظره را از طریق لینک www.afsaran.ir/stream به صورت زنده مشاهده نمایند.

همچنین سوالات و پرسش‌های شما در حین برنامه از طریق بخش "نظرات" (ذیل همین صفحه) دریافت و از مهمانان ارجمند پرسیده خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها