أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۱۲۷۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۵     ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
مشاور عالی سازمان سنجش از افرادی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند خواست انتخاب رشته را به روزهای پایانی مهلت انتخاب رشته موکول نکنند.
به گزارش پایگاه 598، حسین توکلی  مشاور  عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: بطوری که می‌دانید  نتیجه اول آزمون سراسری سال 93 بصورت کارنامه تنظیم و کارنامه کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون در ساعت 22:30 روز شنبه 11 مرداد 93 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت، هریک از داوطلبان شرکت کننده در آزمون ضرورت داشته از ساعت 22:30 روز شنبه 11 مرداد 93 با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور و وارد شدن به بخش مشاهده کارنامه نتایج اولیه آزمون، نسبت به مشاهده کارنامه خود و پرینت از آن اقدام نمایند.

وی افزود: ساعت 8 صبح امروز شنبه 18 مرداد تعداد 852324 داوطلب نسبت به دریافت پرینت کارنامه نتیجه اولیه آزمون خود اقدام نموده‌اند و تعداد 41.149 نفر از آنان انتخاب رشته نیز کرده‌اند.

براساس برنامه زمانی پیش بینی شده به کلیه داوطلبانی که تاکنون برای دریافت کارنامه اقدام ننموده‌اند، اکیدا توصیه می شود که پس از دریافت پرینت کارنامه از سایت سازمان با مطالعه دفترچه راهنما به انتخاب رشته‌های تحصیلی و همچنین ضوابط مندرج در نشریه‌های تحصیلی و همچنین ضوابط مندرج در نشریه‌های پیک سنجش روزهای دوشنبه 16،23 و 30 تیر ماه 93 و همچنین 6و13 مرداد ماه سال 93 و ویژه نامه انتخاب رشته و نرم افزار انتخاب رشته که هم اکنون  بر روی سایت سازمان قرار دارد نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های مورد علاقه خود اقدام و حداکثر تا پایان روز چهارشنبه 22 مرداد 93 به سایت سازمان مراجعه و نسبت به کد رشته محل‌های انتخابی به ترتیب اولویت علاقه، در فرم انتخاب رشته اینترنتی، اقدام نمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها