يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۱۸۶۰
زمان انتشار: ۱۰:۵۵     ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
العربیه با استناد به بیاینه یک شرکت گازی اماراتی مدعی شد که دیوان بین المللی لاهه در مناقشه شرکت کرسنت پترولیوم با شرکت ملی نفت ایران، به نفع شرکت کرسنت رای داده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جهان، العربیه با انتشار بیانیه شرکت دانا گاز به عنوان شرکت مادر «کرسنت پترولیوم» ادعا کرد: «بر اساس رای دیوان حکمیت بین المللی لاهه، قرارداد ۲۵ ساله شرکت کرسنت پترولیوم با شرکت ملی نفت ایران به قوت خود باقی است و برای هردو طرف لازم الاجرا است. این دیوان حکم کرده که شرکت ملی نفت ایران مکلف به تحویل گاز موضوع این قرارداد از سال ۲۰۰۵ میلادی بوده است.»

در همین حال، تلویزیون دولتی انگلیس هم این ادعا را بیان کرد.

این در حالی است که در دو داوری پیشین، دادگاه لاهه به نفع ایران حکم داده بود اما در این مدت اتفاقاتی رخ داد که روال پرونده به نفع شرکت اماراتی تغییر کرد.

سایت جهان نیوز اطلاعاتی در دست دارد که نشان می دهد مافیای نفتی در داخل کشور، چگونه منافع ملی را با وارد کردن خسارت های چندین هزار میلیاردی برای کسب سودهای شخصی معامله کرده است.

جهان نیوز، در حال حاضر به دلیل ابلاغیه دولت، از پرداختن به جزئیات این پرونده معذور است اما در آینده نزدیک اطلاعات این فساد نفتی بزرگ را منتشر خواهد کرد تا چهره مفسدان اقتصادی نفتی و عمق خیانت های آنان برای مردم آشکار شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها