کد خبر: ۲۴۱۹۵۹
زمان انتشار: ۱۳:۱۳     ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
انیمیشن رابین هود و فیلم سینمایی حد عمود از شبکه اچ دی به روی آنتن می رود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از سينماخبر، بعد از پخش موفق انیمیشن موش سرآشپز و فیلم سینمایی اژدها وارد می شود که با رضایت مندی حداکثری مخاطبان شبکه تازه تاسیس اچ دی همراه بود این بار انیمیشن جذاب رابین هود هر روز از ساعت 21:18و فیلم سینمایی حد عمود هر روز از ساعت 18:30 از این شبکه پخش می شود.

رابین هود پیش از این از شبکه های مختلف سیما پخش شده بود اما این بار با کیفیت بالا به استقبال مخاطبان می رود.

فیلم سینمایی حد عمود نیز که محصول کشور کانادا بوده و پیش از این از شبکه تهران پخش شده است این بار در کنار مستند پرندگان،دلفین ها و برفراز زمین قرار گرفته است.



**این راه نزدیک است

برنامه آموزشی این راه نزدیک است به تهیه کنندگی بهروز مفید از شبکه آموزش سیما پخش می شود؛این برنامه آموزشی با نگاهی مثبت دربارهٔ اصلاح رفتارهای اجتماعی ساخته شده است.

برنامه ترکیبی این راه نزدیک است از گفتار و برنامه های آموزشی است که یا به صورت ارائه تجربیات فردی، افراد حقیقی و یا به صورت نمایشی الگوهای مناسب رفتاری را به خانواده ها نشان می دهد.

این برنامه ترکیبی از گفتار و برنامه های آموزشی است کە یا بە صورت ارائه تجربیات فردی اشخاص حقیقی و یا به صورت نمایشی الگوهای مناسب رفتاری را به خانواده ها نشان می دهد.

این برنامه روزهای زوج ساعت 17:30 از شبکه آموزش سیما پخش می شود.



**شبکه سلامت به کمک کودکان بی سرپرست می آید

شبکه سلامت در برنامه فردا دیر است امشب میزبان دکترهمایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور خواهد بود؛ این برنامه که با محوریت کمک به کودکان بی سرپرست به روی آنتن می رود در خصوص قانون حمایتی کودکان بی سرپرست و بد سرپرست که سال گذشته به تصویب رسید و همین طور نحوه حضانت کودکان به بحث و بررسی می پردازد.

برنامه فردا دیر است کاری از گروه خانواده و اجتماعی شبکه سلامت است که روز های فرد از ساعت 22 به روی آنتن می رود.



**بحران کم آبی و قطع آب مشترکان موضوع برنامه تهران 20

محمد پرورش مدیرعامل آبفای استان تهران امشب 19 مردادماه میهمان برنامه تهران 20 می شود.

پرورش با حضور در برنامه تهران 20 به موضوع بحران کم آبی در شهر تهران ، قطع مشترکان پرمصرف ، سرانه مصرف آب و غیره می پردازد.

برنامه تهران 20 برنامه ای گفت و گو محور از گروه اجتماعی شبکه تهران است که ازسال80 هر شب به جز پنج شنبه وجمعه ها روی آنتن می رود.



**تحلیلی بر نقاط عطف زندگی حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در چلچراغ معرفت

چلچراغ معرفت کاری از گروه دین و اندیشه شبکه جهانی صدای آشنا در روز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) از این شبکه پخش خواهد شد.

چلچراغ معرفت ضمن بررسی شخصیت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به عنوان یکی از محدثان بزرگ، به بیان جایگاه آن حضرت نزد مردم خواهد پرداخت.

اهمیت زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و معرفی نقاط عطف زندگی ایشان، از دیگر بخش های این ویژه برنامه خواهد بود.

حجت الاسلام آقاجانی و حجت الاسلام رجبی کارشناسان این ویژه برنامه هستند.

فرزانه ردایی نویسنده و محقق و تهیه کننده، نرگس اصفهانی گوینده و فرحناز خطیرنژاد گزارشگر در این ویژه برنامه همراه مخاطبان هستند.

چلچراغ معرفت را روز سه شنبه بیست و یکم مرداد ساعت 20:30 به وقت تهران برابر با ساعت 16:00 به وقت گرینویچ از کانال اروپای شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها