أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۱۹۶۱
زمان انتشار: ۱۳:۱۴     ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
مراسم رونمايي از سريال در حال توليد "دردسرهاي عظيم" با حضور مدير شبكه سه سيما و عوامل توليد اين مجموعه تلويزيوني برگزار شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از سينماخبر؛ در اين نشست ايازي قائم مقام وزير بهداشت ،منتظر المهدي معاونت اجتماعي نيروي انتظامي ، بذر پاش نماينده مجلس شوراي اسلامي و حسين لطيفي كارگردان سينما ميهمانان ويژه اين مراسم بودند . سكانس‌هايي از آخرين محصول گروه فيلم وسريال شبكه سه براي هنرمندان ، ميهمانان ويژه و جمعي از خبرنگاران و اهالي رسانه به نمايش درآمد.

مهدي هاشمي، جواد عزتي، شهين تسليمي، مهران رجبي، پرستو گلستاني، زهره فكور صبور، مريم سعادت، الناز حبيبي، اشكان اشتياق، بهشاد شريفيان، محمد مطلبي بازيگران و ايرج محمدي و مهران مهام تهيه كنندگان، برزو نيك نژاد كارگردان و سعيد جلالي و عليرضا كاظمي پور نويسندگان "دردسرهاي عظيم" نيز در اين مراسم حضور داشتند.

در اين مراسم ايرج محمدي از تهيه كنندگان سريال  به ويژگي‌هاي  سريال دردسرهاي عظيم  اشاره كرد و گفت: در اين مجموعه از بهترين بازيگران كشور با سابقه اي پربار استفاده كرديم. اگر بخواهيم نگاه عميقي به مقوله هنر داشته باشيم، بايد هم اين طور باشد و كيفيت را مد نظر قرار دهيم.

خبرنگاري يعني تعهد تا پاي جان

مجيد زين العابدين مدير شبكه سه سيما در اين مراسم، انتخاب روز خبرنگار را فرصتي مغتنم و خوش سليقه اي دست اندركاران پروژه براي برگزاري مراسم رونمايي دانست و گفت: خبرنگاري حرفه شريفي است كه با تعهد تا پاي جان معنا مي شود. تلاش ها و نام محمود صارمي باعث شد تا تكريم خبرنگاران دست كم سالي يكبار انجام شود. اين حرفه از يك سو با مشقت و از سوي ديگر با شرافت همراه است .

وي افزود: معمولا رسم است مراسم قدرداني و تشكر از سازندگان و بازيگران سريال بعد از اتمام پخش آن برگزار مي شود و برگزاري اين نشست قبل از شروع پخش "دردسرهاي عظيم" در نوع خود خرق عادت و ايده اي جديد بود تا نمايندگان افكار عمومي قبل از پخش سريال، گوشه‌هايي از آن را ببينند و قضاوت كنند.

مدير پروژه برنامه‌ها و آثار نمايشي تابستان و رمضان معاونت سيما ادامه داد: پيش از شروع ماه مبارك كه تقريبا با شروع فصل تابستان هم همزمان شد، وعده داديم كه در مجموعه هاي شبكه‌هاي سيما هم در ماه رمضان و هم در تابستان مجموعه هاي نمايشي و برنامه‌هاي جذابي در قاب تلويزيون شاهد خواهيم بود و دردسرهاي عظيم يكي از همين آثار است. دردسرهاي عظيم سريالي است كه هم از نظر مسائل اعتقادي و نگاه به آخرت، مفاهيم ارزشمندي را در بر مي گيرد هم به لحاظ ويژگي هاي تصويري جذاب و ديدني است.

سريالي كه يك سر و گردن بالاتر است

مهدي هاشمي بازيگر نقش مهندس فرهان نيز بيان داشت: اين سومين تجربه همكاري من با آقاي مهام و محمدي بعد از سريال‌هاي "كارآگاهان" و "طلسم شدگان" است كه به جرات مي توان آن را يك سر و گردن بالاتر از دو اثر قبلي دانست. اگرچه من تاكنون يك پلان تدوين شده از مجموعه را نديده ام اما همكارانم مي گويند در تدوين نتيجه خوبي را شاهد هستيم.

وي درباره تجربه همكاري با اين سريال افزود: بازيگر مي تواند از ابتدا بفهمد اثري كه در آن حضور دارد از چه ويژگي هايي برخوردار است. من با برزو نيك نژاد 15 سال قبل همكاري كرده بودم و آن زمان هيچ وقت تصور نمي كردم كه او اين همه مهارت در چينش جزئيات داشته باشد. از طرفي اخلاقيات و حرفه اي بودن وي ويژگي اصلي و ممتاز اوست.

اين بازيگر ضمن تبريك روز خبرنگار اين حرفه را سخت ترين شغل دنيا دانست و ادامه داد: خبرنگار يعني بيان حقيقت. من زماني دوست داشتم وارد اين حرفه شوم اما بعد احساس كردم كه جرات و جسارت آن را ندارم. البته شغل ما هم به نوعي خبرنگاري است. بازيگر مانند بقيه مردم در لحظه و اكنون حضور ندارد. بلكه همواره به بازسازي و دوباره سازي يك حادثه مي پردازد و سختي كار او در ميزان واقع گرايانه روايت كردن تعريف مي شود.

مهران مهام نيز با اشاره به ادامه روند تصويربرداري اين سريال گفت: سريال ما به اصطلاح هنوز نفس مي كشد و مراحل تصويربرداري آن ادامه دارد. پيش از ماه رمضان بحث هايي بر سر پخش ماه رمضاني كار مطرح شد اما آقاي زين العابدين از ما خواستند كه با آرامش به كارمان ادامه دهيم و بيشتر به كيفيت سريال بيانديشيم تا كار جذابي روانه آنتن شود،مهام افزود هنرمندان تلويزيون سربازان فرهنگي اين آب و خاك هستند.

سريال سازي سخت تر از فيلمسازي است

برزو نيك نژاد كه اولين تجربه سريال سازي خود را پشت سر مي گذارد نيز بيان داشت: من ساده ترين كار ممكن را در اين سريال انجام دادم. زيرا با گروهي حرفه اي همكاري مي كردم كه نمي گذاشتند دچار خطا شوم. من 19 سال پيش به عنوان دستيار دوم با مهدي هاشمي همكار بودم. افتخار داشتم كه ايشان به عنوان بازيگر در دردسرهاي عظيم ما را همراهي كردند و من هم سعي كردم هرچه ياد گرفته ام رو كنم.

نويسنده سريال "دودكش" و "روزهاي بد در" افزود: سريال سازي سخت تر از فيلمسازي است. در سينما فيلم مي سازي،هركس بخواهد كارت را مي بيند و هركس نخواهد مي تواند نبيند اما در تلويزيون 75 ميليون نفر جمعيت و 150 ميليون چشم كارت را رصد و دنبال مي كنند و كوچكترين اشتباه تو نزد مخاطبان فهيم ايراني آشكار مي شود.

در پايان اين مراسم بخش هاي از سريال "دردسرهاي عظيم" نمايش داده شد و از خبرنگاران حاضر در جلسه تقدير به عمل آمد. همچنين مدير شبكه سه سيما در پايان با برگزاري نشستي صميمانه به سوالات اهالي رسانه پاسخ داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها