أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۱۹۶۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۵     ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
هنرمندان در ساعت های اخیر با انتشار عکس های این حادثه با با بازماندگان همدری کردند.

هواپیمای ایران 140 با 48 مسافر و خدمه در ساعت 9:18 امروز باند فرودگاه را به مقصد طبس ترک کرد و کمتر از 4 دقیقه پس از بلند شدن به دلیل نقص فنی درخواست فرود اضطراری داشت اما قبل از فرود ایمن در باند مهرآباد با برخورد به دیوار کارخانه شیشه‌سازی مینا طعمه حریق شد.
"38
کشته و دست کم 10 مصدوم" ، این آخرین آمار از حادثه سقوط هواپیمای مسافربری در شهرک آزادی است که شمار کشته شدگانش از دقایقی پس از حادثه تا کنون نوسانی 10 نفره داشت .

http://cms.jamejamonline.ir/Media/Image/1393/05/19/635432775909993111.jpg



هنرمندان در ساعت های اخیر با انتشار عکس های این حادثه با با بازماندگان همدری کردند ؛ نیوشا ضیغمی ، داریوش فرضیایی و ایلیا منفرد تا اکنون پیام های تسلیت را بر صفحه های اجتماعی خود قرار داده اند.

 

داریوش فرضیایی: متاسفانه خبر سقوط هواپیما و کشته شدن هموطنان عزیزم رو شنیدم که خیلی غم انگیز و ناراحت کننده است ؛ بالاخره کی میتونیم پرواز ایمن داشته باشیم خدا میداند.

نیوشا ضیغمی: با تمام وجودم غمگین و متاسفم. کشته شدن چهل و دو نفر مسافر بی گناه که هشت نفر اونها کودک بودن. واقعا مقصر کیه؟

جام جم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها