أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۱۹۶۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۰     ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
مستانه مهاجر این روزها مشغول تدوین فیلم «مردی که اسب شد» به کارگردانی امیرحسین ثقفی است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از سينماخبر، مستانه مهاجر تدوینگر سینمای ایران درباره فعالیت‌های جدید خود گفت: به تازگی کار تدوین فیلم تازه امیرحسین ثقفی با عنوان «مردی که اسب شد» را آغاز کردم و تمرکز‌م روی این پروژه سینمایی است.

وی ادامه داد: حال و هوای این فیلم شبیه 2 فیلم قبلی این کارگردان نیست و در یک فضا و بستر دیگر روایت می شود. باید منتظر باشید تا این فیلم را در سی و سومین جشنواره فیلم فجر ببینید و درباره آن قضاوت کنید.  

این تدوینگر سینما در مورد زمان تدوین این فیلم عنوان کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده تدوین این فیلم نزدیک به یک ماه طول خواهد کشید.

«مردی که اسب شد» عنوان تازه‌ترین فیلم امیرحسین ثقفی است که به تازگی فیلمبرداری‌اش تمام شده و مستانه مهاجر کار تدوین این فیلم را آغاز کرده است. «مردی که اسب شد» یکی از پرلوکیشن‌ترین فیلم‌های اخیر سینمای ایران است که مراحل فیلمبرداری‌اش در شرایط سختی انجام شده است.

مستانه مهاجر که فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 81 در سینمای ایران آغاز کرده، به تازگی تدوین فیلم «مستانه» به کارگردانی محمدحسین فرحبخش را به پایان رسانده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها