يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۱۹۶۹
زمان انتشار: ۱۳:۲۳     ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
نیمی از فیلمبرداری فیلم سینمایی «صفر» به کارگردانی مسعود یزدانی‌فر انجام شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از سينما خبر؛ فیلمبرداری فیلم سینمایی «صفر» به کارگردانی مسعود یزدانی‌فر، همچنان ادامه دارد.

میلاد کی‌مرام از جمله بازیگران این فیلم سینمایی است که بازی‌اش در این پروژه تمام شده است و گروه در تهران مشغول ضبط صحنه‌های باقی مانده هستند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی که به قلم مسعود یزدانی‌فر نوشته شده، آمده است: «سه دوست و هم‌محله‌ای قدیمی بعد از سال‌ها در یک گروه خلافکار قرار می‌گیرند و در پی یک معامله بزرگ هستند که فتنه‌های یک گروه دیگر خصوصاً یک فرد باعث می‌شود که تصمیم به نابودی یکدیگر بگیرند.»



بازیگران این فیلم سینمایی عبارتند از: پولاد کیمیایی، میلاد کی‌مرام، هدی زین‌العابدین، مهدی سلوکی، میرطاهر مظلومی، رامسین کبریتی، ارسلان قاسمی، الهام ارکیا و با معرفی شهروز فرهادیه و عاطفه بختیاری و با حضور افتخاری: شراره رخام.
نکته جالب درباره «صفر» حضور پولاد کیمیایی با گریمی متفاوت در فیلم است و در عکس‌های اختصاصی از این فیلم که در اختیار صبا قرار گرفته، کیمیایی را با سیمای یک مرد میانسال می‌بینیم. مردی که موهای وسط سرش ریخته است.

عواملی که حضورشان در این پروژه قطعی شده است عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: سینا کرمانی‌زاده، طراح صحنه و لباس: آزاده قوام، طراح گریم: پدرام زرگر، مدیر صدابرداری: مسعود شاهوردی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: شاهین غلامرضایی، منشی صحنه: ساناز هرندی، عکاس: سینا نور محمدی، روابط عمومی: بهناز شیربانی، مدیر تدارکات: مرتضی خسروی، مدیرتولید: مهدی چراغی.
علیرضا اشکبوس تهیه‌کنندگی این فیلم سینمایی را برعهده دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها