کد خبر: ۲۴۱۹۷۰
زمان انتشار: ۱۳:۲۴     ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
محمد خزایی دبیر سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم دفاع مقدس از رونمایی بسته «سی سال سینمای دفاع مقدس» همزمان با آغاز این جشنواره خبر داد.
به گزارش سرویس نقد رسانه پایگاه 598، همزمان با برگزاری سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، بسته فیلم های دفاع مقدس که 30 فیلم شاخص در آن گردآوری شده است رونمایی خواهد شد. 


محمد خزایی دبیر سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت درباره بسته فیلم های سینمای دفاع مقدس گفت: این بسته با همت موسسه رسانه های تصویری آماده شده است و همزمان با برگزاری جشنواره فیلم دفاع مقدس در تهران رونمایی خواهد شد.

وی ادامه داد: فیلم هایی که برای این بسته در نظر گرفته شده از میان مهمترین و شاخص ترین آثار سینمای دفاع مقدس در سال های اخیر انتخاب شده است.

به گفته خزایی، فیلم‌ها به 6 زبان زنده دنیا ترجمه شده‌اند و به صورت زیرنویس قابل استفاده‌اند تا مخاطبان بین المللی هم بتوانند با آثار سینمای دفاع مقدس ایران و فرهنگ مقاومت در کشورمان آشنا شوند.

دبیر جشنواره مقاومت یادآور شد: موسسه های رسانه تصویری پیش از این بسته هایی را با عنوان آثار کارگردانان شاخص سینمای ایران منتشر کرده بود و خلاء فیلم های ایرانی با مضمون دفاع مقدس در این میان احساس می شد که با همت این موسسه این کار هم انجام شد تا آرشیو قابل قبولی از فیلم های شاخص دفاع مقدس در حوزه شبکه نمایش خانگی در دسترس علاقه مندان قرار بگیرد.

پیش از این موسسه رسانه های تصویری بسته فیلم های چند نسل از کارگردان سینمای ایران از جمله مسعود کیمیایی، رسول ملاقلی پور و کیومرث پوراحمد را در شبکه نمایش خانگی عرضه کرده است.

سیزدهمین جشنواره بین ­المللی فیلم مقاومت با رویکرد مقاومت، بصیرت و شکوفایی در گستره «سینمای ایران» و «سینمای بین ­الملل» در قالب بخش‌های مختلف فیلم های سینمایی، سینمایی ویدیویی، کوتاه، مستند، چشم‌انداز سینمای مقاومت ایران،  نشست‌های تخصصی و بزرگداشت سینماگران عرصه انقلاب و دفاع مقدس و برنامه‌های جانبی همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس در ایران و چند کشور جهان برگزار می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها