أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۲۰۱۸
زمان انتشار: ۱۷:۴۹     ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
يادداشت ۵۹۸؛
مهران موزون
سرويس سياسي پايگاه 598 - جناب آقای روحانی، ظاهراً باز هم منتقدان روند مذاکرات ژنو را طوری نواخته اید که سخنان پر از بوی عصبانیت شما هر شنونده ای را به این نتیجه میرساند که: چرا حسن روحانی که در اَوان به قدرت رسیدنش حتی دانش آموزان مدارس را دعوت به نوشتن و خواندن انشای انتقادآمیز از ریاست جمهور میکرد اکنون منتقدین مذاکرات هسته ای کشور را به این شدت مورد نوازش قرار داده و آنها را با لحنی جبرآلود! به گرمای جهنم حواله میدهد؟ همان حسن روحانی را میگوییم که دلسوزان ارزشهای دینی را سرزنش کرد که دنبال بهشت اجباری! برای مردم نباشند.

این قلم در پی نقد تمامی محتوای گرمازای! سخنان شما نیست زیرا که فرمایشات امام خامنه ای (مدظله) ما و شما را کفایت میکند (اینجا) فقط خواستیم بگوییم :

محبت کنید و حواله های گرمای جهنم مورد اشاره تان را بگذارید برای وقتی دیگر!

چرا که فعلا فضای رسانه ای کشور و حواس مردم ایران گرم چهار موضوع است:

الف ) پرونده ی مهدی هاشمی

ب) جهنم پرونده کرسنت و غرامت  10 هزار میلیاردی که معلوم نیست از کیسه ی چه کسی باید جبران شود

ج)  جهنم سقوط هواپیمای دیروز و بررسی عنقریب کفایت یا عدم کفایت وزیر راه دولت شما در مجلس

د) پرونده ی استیضاح وزیر علوم دولت شما

فاعتبرو یا اولی الابصار

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها