أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۲۲۰۹
زمان انتشار: ۱۰:۱۷     ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
ثبت‌نام مقاطع مختلف دانشگاه آزاد در رشته‌های با آزمون و بدون آزمون از امروز آغاز می‌شود و تا شنبه اول شهریور ادامه خواهد داشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، انتخاب رشته داوطلبان علاقه مند به ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد و شرکت کننده در آزمون سراسری سال 93 از امروز سه شنبه 21 مردادماه آغاز می شود و تا شنبه اول شهریور ادامه خواهد داشت.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون به آدرس www.azmoon.org و تهیه کارت اعتباری برای پرداخت الکترونیکی برای داوطلبان مقطع کارشناسی 25 هزار تومان و  هزار تومان برای مقطع کاردانی است نسبت به انتخاب رشته 20 کد رشته محل رشته های نیمه وقت و تمام وقت را انتخاب کنند.

**ثبت‌نام بدون آزمون کاردانی دانشگاه آزاد

داوطلبان مقطع کاردانی نیز می‌توانند از امروز با مراجعه به سایت مرکز آزمون و تهیه پرینت از ثبت‌نام خود در سایت مرکز آزمون از روز شنبه 8 شهریورماه به واحد دانشگاهی انتخابی خود مراجعه و ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

**ثبت نام بدون آزمون رشته های کارشناسی پیوسته و ناپیوسته

ثبت‌نام برای مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد  نیز از امروز سه‌شنبه 21 مردادماه از طریق سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org آغاز می‌شود و تا روز شنبه اول شهریورماه ادامه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش داوطلبان با تهیه کارت اعتباری می‌توانند به صورت آنلاین با پرداخت هزینه ثبت‌نام رشته‌ محل‌های خود را انتخاب و ثبت‌نام و انتخاب رشته خود را انجام دهند.

داوطلبان مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته می‌توانند دوره‌های بدون آزمون را انتخاب کرده و مجاز  به انتخاب 10 رشته محل از یک مجموعه آموزشی با توجه به دفترچه ثبت‌نامی که بر روی سایت مرکز ‌آزمون قرار گرفته هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها