کد خبر: ۲۴۲۲۵۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۸     ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
در مراسم نقد و بررسی فیلم «فرشته‌ها باهم می‌آیند»؛
بازیگر نقش اول فیلم سینمایی «فرشته‌ها باهم می‌آیند» گفت: از کودکی با فضای طلبگی آشنا بودم اما وقتی نقش روحانی در فیلم «طلا و مس» پیشنهاد شد با شعیبی به قم رفتیم و براساس تحقیقات با روحانیون گرامی قم با این فضا بیشتر آشنا شدم.

به گزارش سرویس نقد رسانه پایگاه 598، جواد عزتی صبح امروز در مراسم نقد و بررسی فیلم «فرشته‌ها باهم می‌آیند» در سالن شماره سه سینما هویزه مشهد اظهار کرد: از کودکی با فضای طلبگی آشنا بودم اما وقتی نقش روحانی در فیلم «طلا و مس» به من پیشنهاد شد با بهروز شعیبی به قم رفتیم و بر اساس تحقیقات تجربی با روحانیون گرامی قم با این فضا بیشتر آشنا شدم.

بازیگر جوان و باتجربه سینما و تلویزیون با بیان اینکه همواره نقش‌هایی را که می‌خواهد بازی کند انتخاب می‌کنم، تصریح کرد: به نظرم شناخت انسانیت و نشان دادن آن در رفتار آدم‌ها در جامعه از طریق روحانی این فیلم به مخاطبان بهتر معرفی می‌شود.

عزتی ادامه داد: اگر در یک فیلمی مخاطب با پوشش، طراحی صحنه و ... مواجه می‌شود باید به این نکته توجه کند که این موارد مستقیم به نگرش بازیگر باز نمی‌گردد بلکه وی تنها یک مجری است و نقش خود را ایفا می‌کند.

وی متذکر شد: در این فیلم می‌توانست مرگ کودکان، بازی کردن روحانی در یک فیلم و... به صورت یک فیلم مجزا درآید اما کارگردان در نظر داشت تا هر کدام از شخصیت‌ها به صورت ساده برای مخاطب بیان شوند و از هرگونه پیچیدگی دور باشند.

در ادامه این مراسم، الهام کردا بازیگر نقش «هدیه» در فیلم «فرشته‌ها باهم می‌آیند»، افزود: به نظرم بازیگر در هر نقشی که بازی می‌کند باید آن را به خوبی ایفا کند تا مخاطب را با خود همراه کند.

وی با بیان اینکه در تئاتر بیشتر از سینما بازی کرده است، اظهار کرد: شاید نقش «هدیه» در این فیلم به نوعی یک زن مدرن را به تصویر بکشد اما به نظرم ما با پیشینه فرهنگی و رعایت سنت‌ها در جامعه که سبب افتخار هستند نمی‌توانیم از آن فاصله بگیریم زیرا این امر در گذشته فرهنگی مردم جای دارد.

بازیگر نقش «هدیه» گفت: حضور کاراکتری که من آن را بازی می‌کردم نمونه‌ای از شهروندانی است که به روحانیت نگاهی عجیب دارند و معتقدند روحانیت و خانواده‌های آنها با سایر مردم جامعه کاملا متفاوت هستند در حالی که در ادامه داستان متوجه می‌شود که تفکرش کاملا اشتباه بوده است.

بازی به خاطر جذابیت فراوان نقش «لیلا»

در ادامه این مراسم، نازنین بیاتی گفت : نقش «لیلا» به لحاظ مادر سه قلوها و همسر یک روحانی برایم جذابیت داشت بنابراین بازی در این نقش را پذیرفتم.

بازیگر نقش «لیلا» ادامه داد: از آنجا که اطلاعات و تجربیاتی در این زمینه نداشتم با انجام تحقیقات سعی کردم با نقش خود ارتباط پیدا کنم و به نظرم میزان موفقیت این نقش را مخاطبان مشخص می‌کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها