کد خبر: ۲۴۲۲۷۰
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
خبرنگاران فرهنگی هنری خبرگزاری‌ها و مطبوعات قم در قالب اردویی یک روزه با هدف گرامیداشت روز خبرنگار به همت روابط عمومی حوزه هنری استان قم به تماشای نمایش «یک کلیک کوچولو» نشستند.
پایگاه خبری قم نا ، خبرنگاران فرهنگی هنری خبرگزاری‌ها و مطبوعات قم در قالب اردویی یک روزه با هدف گرامیداشت روز خبرنگار به همت روابط عمومی حوزه هنری استان قم به تماشای نمایش «یک کلیک کوچولو» نشستند.

به گزارش پایگاه خبری قم نا  به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، عصر یکشنبه ۱۹ مرداد ماه ۱۳۹۳ خبرنگاران قمی با حضور در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر تهران، به تماشای نمایش «یک کلیک کوچولو» نشستند. در این اردوی یک روزه که توسط روابط عمومی حوزه هنری استان قم و با هدف گرامیداشت روز خبرنگار برگزار می‌شد، خبرنگاران حوزه فرهنگ و هنر مطبوعات و نمایندگی‌های خبرگزاری‌های سراسری و استانی قم حضور داشتند. در پایان اجرای نمایش احمد سلیمانی کارگردان نمایش، نازنین فراهانی، سام قریبیان و علیرضا محمدی بار دیگر به روی صحنه آمدند در نشست رسانه‌ای این نمایش حضور یابند. نشست رسانه‌ای نمایش «یک کلیک کوچولو» با توضیحات احمد سلیمانی درباره روند کسب مجوز اجراء و مشکلات پیش روی گروه، آغاز شد. در ادامه خبرنگاران حاضر در این نشست به پرسش و پاسخ و تبادل نظر با عوامل نمایش پرداختند. همچنین احمد سلیمانی در پایان نشست بار دیگر از ظرفیت بالای تئاتر قم گفت و از عدم وجود امکانات لازم و سالن نمایش در این شهر انتقاد نمود.

 

1

4

6

7

9

12

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها