يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۲۹۲۵
زمان انتشار: ۱۰:۴۵     ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
خبرنگار شبکه العالم در غزه با حضور در یکی از مقرهای نظامی تیپ‌های "ناصر صلاح الدین" در خط مقدم، با برخی از مبارزان فلسطینی گفتگو کرد و موشکهای جدید مقاومت را که به شیوه بسیار جالب و جدیدی استتار شده‌اند، به تصویر کشید.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598،  "اسراء البحیصی" تأکید کرد: این منطقه به مرزهای فلسطین اشغالی بسیار نزدیک است؛ رژیم صهیونیستی با وجود تلاش‌های بسیار نتوانست وارد این منطقه شود. موشک‌های مقاومت همچنان در این مکان وجود دارد و تیم شهادت طلبان نیز در پشت سر ما حضور دارند.
یکی از مبارزان به خبرنگار العالم گفت: ما در تیپ‌های ناصر صلاح الدین تاکید می‌کنیم که در زمان تجاوزگری و حمله صهیونیستها هیچ وقت احساس خستگی نکردیم، و هیچ روزی برای ما روز دشواری نبود؛ بلکه روزهای شادی برای مبارزان ما بود زیرا ما می‌دانیم آنچه انجام می‌دهیم در جهت رضای خداوند و حمایت از نوامیس، خون و خاک ملت فلسطین صورت می گیرد.


لینک دانلود

وی خاطرنشان کرد: مبارزان ما پیش از رژیم صهیونیستی برای این حمله آماده شده بودند، وبه خواست خداوند نیز موفق شدند. مبارزان ناصر صلاح الدین در خط مقدم رویارویی با دشمن بودند.

وی تاکید کرد: ما به صورت مستقیم با دشمن صهیونیستی درگیری داشتیم، ولی دشمن آن را اعلام نکرد. ما به سخنان و دروغگویی های سخنگوهای ارتش دشمن عادت کرده‌ایم که به دروغگویی درباره عملیات مبارزان ما معروفند. ما به ملت خود تاکید می کنیم که وارد درگیری‌های سختی با دشمن شدیم، که در آن ده ها تن از عناصر دشمن کشته یا زخمی شدند.

 

نيروهاي مقاومت در حال نصب قرار دادن موشكهاي جديد در موشك اندازهاي استتار شده

موشکهای جدید استتار شده
خبرنگار شبکه العالم در ادامه این گزارش، تصاویری را پخش می کند که در آن نیروهای مقاومت موشک اندازهایی را که پیش از اینکه به طرف رژیم صهیونیستی شلیک کرده بودند، بار دیگر تغذیه می کنند.
عضو تیپ‌های ناصر صلاح الدین، در ادامه گفت: با وجود پرواز مستمر ده ها پهپاد شناسایی رژیم صهیونیستی، مبارزان ما توانستند فقط از همین نقطه ده ها موشک شلیک کنند، و اکنون نیز در حال قرار دادن موشک درون آتشبارها هستند.
همچنین در این ویدئو، تصاویری از موشک اندازهایی که در زیر زمین مخفی شده اند نشان داده می شود.
عضو تیپ‌های ناصر صلاح الدین تاکید کرد که این موشک از موشک های پیشرفته ساخت داخلی و به دست مبارزان ناصر صلاح الدین است و تا عمق 50 کیلومتری دشمن نفوذ می کند.
وی گفت: ناصر صلاح الدین هنوز تعداد انبوهی موشک در اختیار دارد؛ ما صدها موشک داریم که در زمان آتش بس پیش از جنگ ساخته شده است. این موشک ها در زمان جنگ «سنگ سجیل» و جنگ کنونی ساخته شده است.

 

مین های ضد زره مقاومت
خبرنگار العالم یکی از مبارزان را تا جایی که مقاومت آنجا را «میدان مین» نامگذاری کرده است همراهی کرد؛ در آنجا راکت‌های ضد زرهی وجود داشت که به وسیله آنها یک دستگاه تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفته و منهدم شده بود.
این مبارز فلسطینی به خبرنگار العالم گفت: زمانی که نیروهای دشمن صهیونیستی به اینجا می‌آیند از تحرکات و توانمندی مبارزان مقاومت اطلاعی ندارند و بلافاصله خود را در میدان مین در می یابند که پیشتر برای آنها آماده شده است.
وی همچنین با اشاره به مین‌های کارگذاشته شده که توان از بین بردن 25 تا 30 نظامی را دارد گفت: این مین‌ها و مواد منفجره برای ارتش رژیم صهیونیستی در صورتی که به این منطقه بیاید آماده و کارگذاشته شده است.

مصاحبه با نیروهای شهادت طلب
دوربین العالم در ادامه به پایگاه نیروهای شهادت طلب مقاومت که از زمان آغاز تجاوزگری صهیونیست ها تا به امروز استقامت کرده اند سر زد.
یکی از نیروهای شهادت طلب مقاومت به خبرنگار العالم گفت: دهها تن از جوانان با اصرار از ما می خواستند که به خانه های خود بازنگردند مگر آن که اشغالگران نابود شده باشند.
وی افزود: تعدادی از شهادت طلبان در این پایگاه مخفی مستقر هستند و به فضل خداوند چشم صهیونیست‌ها کور شد و نتوانستند ما را پیدا کنند در حالی که خودروهایشان 50 متر با اینجا فاصله داشت و تفنگدارانشان پیاده به این اطراف آمدند.
یکی از شهادت طلبان به  خبرنگار العالم گفت: ما برای جلوگیری از تجاوز صهیونیست‌ها آماده‌ایم و در آخرین مرحله ممکن است دست به عملیات شهادت طلبانه بزنیم.

نيروهاي شهادت طلب، از آغاز حملات رژيم اشغالگر، با استقرار در كمين ها در انتظار صهيونيستها بودند


وی افزود: بمب هایی در 50 متری هر استشهادی وجود دارد  که قبلا برای موشک های مرکاوای اسرائیلی آزمایش شده و آن را به طور کامل نابود کرده است.
این استشهادی ادامه داد: یکی از همسنگرهای ما بیش از 30 روز است که اینجا مانده و ما از او پشتیبانی نظامی به عمل می آوریم و بعد از درگیری ها از راههای گوناگون به وی سلاح می رسانیم.
یک استشهادی دیگر در گفت و گو با خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: جنگ با رژیم صهیونیستی خیلی جدی بود و جنگنده‌ها لحظه‌ای منطقه را ترک نمی کردند؛ در عین حال ما آمادگی داشتیم که در مقابل خودروهای حامل تفنگداران اسرائیلی، دست به عملیات شهادت طلبانه بزنیم.
خبرنگار ما سپس به واحد تک تیراندازان سر زد که مسوولیت آنها رصد کردن 24 ساعته تحرکات ارتش دشمن صهیونیستی است و چشم آنها هرگز نمی خوابد.
یکی از مسوولیت های واحد تک تیراندازان، پوشش دادن به نیروهایی است که به دلیل تمام شدن مهمات، در حال عقب نشینی هستند.
یکی از این تک تیرانداز ها گفت: ما برای عمل به وظیفه دینی خود آمادگی داریم و به دشمن صهیونیست می گوییم اگر وارد غزه شود شکست خورده و با ذلت خارج خواهد شد و همچنان که یکی از تفنگداران هنگ پیاده نظام را به هلاکت رسانیدم باز هم به استقامت خود در این جنگ ادامه خواهیم داد.


منبع : العالم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها