أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۳۰۵۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۵     ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
تروریست های بعثی - تکفیری داعش از بامداد امروز به شهر جلولا در کردستان عراق حمله کردند و در نخستین اقدام، ده ها نفر از شهروندان را تیرباران کردند.
به گزارش پایگاه 598، تروریست های تکفیری و بعثی داعش در شرایطی به شهر جلولا در کردستان عراق حمله کردند، که هیچ نیروی دفاعی، حتی پلیس محلی  در این شهر حضور نداشت و مردم نیز امکان دفاع نداشتند. با این حال، تروریست ها از چند کیلومتر مانده به شهر، شلیک به کوچه و خیابان ها را آغاز کرده بودند و تا ساعت ها پس از ورود به جلولا نیز به شلیک وحشیانه خود ادامه می دادند.
 
بر اساس اعلام تعدادی از اهالی که موفق به فرار شده اند، تکفیری ها که در میان آنها تعداد زیادی تروریست غیر عرب، بویژه از اراذل و اوباش قفقاز، چچن، داغستان و کشورهای آسیای میانه دیده می شد، هرکسی را که در سطح شهر می دیدند به رگبار می بستند و پس از ورود به شهر، تعداد زیادی از جوانان را از خانه ها بیرون کشیده و آنها را در چند گروه تیرباران کردند.
 
تروریست های داعش از خروج مردم از جلولا جلوگیری کردند تا ارتش عراق از بیم کشته شدن مردم، نتواند به سمت شهر شلیک کند و نیروهای کرد نیز، برای بازپس گرفتن شهر اقدامی نکنند. این نوع گروگانگیری و استفاده از مردم به عنوان سپر انسانی در شهرهای دیگر عراق نیز صورت گرفته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۴
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها