أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۳۴۰۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۱     ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
رکوردهای زیادی روزانه در نقاط مختلف دنیا جابجا می شود که برخی از آن ها واقعا عجیب و غیر قابل باور هستند. این رکوردها به نوعی است که تنها یک نفر شاید در دنیا بتواند آن ها را بدست آورد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، رکوردهای باورنکردنی تعداد زیادی ندارند چرا که این کار از دست هر کسی بر نمی آید. تقریبا می تواند گفت هیچکدام از این رکوردها ساده نیستند و تنها افراد خاص قادر به انجام آن هستند چرا که نیاز به استعدادهای خیلی خاص دارند. اما این چند موردی که ما برای شما انتخاب کرده ایم کمی با آنچه تا بحال از رکورد زنی شنیده اید تفاوت دارد.

بیشترین تعداد مار در دهان

این رکورد بسیار عجیب در دست یک جوان به نام "جک بیبی" است که در سال ۲۰۰۹ به آن دست یافت. او توانست به مدت ۱۰ ثانیه ۱۱ مار مرگبار را در دهانش جای دهد و در این مدت هیچکدام او را نیش نزدند. این رکورد در کنار اینکه بسیار خطرناک است میزان زیادی نیز ریسک ابتلا به بیماری های مختلف در آن وجود دارد.

بیشترین مسافت پرت شدن در تصادف

در یکی از شب های سال ۲۰۰۱ تصادفی در اتوبان های آمریکا رخ داد که طی آن یکی از رکوردهای گینس به ثبت رسید. در این تصادف "متیو مک نایت" با یک خودروی در حرکت تصادف کرد و ۳۵ متر دورتر از محل حادثه به زمین رسید. او در این حادثه آسیب زیادی ندید و یکی از شانه ها و لگن او شکست . هنگامی که او در بیمارستان بستری بود مسئولین گینس برای ثبت رکورد به سراغ او رفتند.

تحمل بیشترین وزن روی سر

"جان ایوانس" کسی است که به خاطر رکورد دست نیافتنی اش بسیار معروف شد. او تا به حال چندین بار این رکورد را حابه جا کرده است اما هیچکس به رکورد او نزدیک هم نشده است. آخرین رکوردی که جان به ثبت رساند نه داشتن یک مینی ماینر ۱۶۰ کیلویی روی سرش بود که توانست دزدیک به ۳۳ ثانیه این کار را انجام دهد.

سریع ترین کاهش وزن

این رکورد یکی از سخت ترین و همچنین خطرناک ترین مورادی است که در کتاب گینس وجود دارد و تا به حال افراد زیادی بوده اند که برای رسیدن به آن تلاش کرده اند ولی در میانه راه جان خودشان را از دست داده اند. رکورد این بخش در دستان خانمی به نام "روزالی بردفورد" است که توانست در طول ۳ سال نزدیک به ۴۲۰ کیلوگرم وزن کم کند اما او نیز در حین کم کردن وزن به علت سکته قلبی جان خودش را از دست داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها