يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۳۴۰۷
زمان انتشار: ۱۴:۱۵     ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
کارگردان فیلم سینمایی «چ» گفت: «شبی در کهکشان‌ها» حالم را خوب کرد. در تاریکی سالن نمایش تنها چشمانم دیده است و باید وقت بگذرد تا کم کم ذهنم ته نشین شود و زبان خودم را پیدا کنم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم،‌ ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان سینمای ایران با حضور در محل اکران بزرگ‌ترین نمایش ترکیبی کشور، به جمع مخاطبان صدهزارنفری این نمایش پیوست.

حاتمی‌کیا خالق فیلم به یادماندنی «چ» پس از تماشای این نمایش بزرگ دقایقی را با بهزاد بهزادپور کارگردان «شبی در کهکشان‌ها» به گپ و گفت نشست.

«آژانس شیشه‌ای»، «به نام پدر»، «به رنگ ارغوان»، «ارتفاع پست»، «روبان قرمز»، «موج مرده»، «برج مینو»، «بوی پیراهن یوسف»، «دیده‌بان» و «از کرخه تا راین» بخشی از آثار ماندگار حاتمی‌کیا در سینمای ایران است.

حاتمی‌کیا دریافت 9 سیمرغ بلورین را از جشنواره‌های فیلم فجر در کارنامه هنری خود دارد.

وی که پس از تماشای این نمایش به گفت‌و‌گو با خبرنگاران پرداخت و در رابطه با «شبی در کهکشان‌ها» گفت: «شبی در کهکشان‌ها» حالم را خوب کرد. در تاریکی سالن نمایش تنها چشمانم دیده است و باید وقت بگذرد تا کم کم ذهنم ته نشین شود و زبان خودم را پیدا کنم. من هنوز در بهت و شوک کار هستم و چندان وقت مناسبی برای حرف زدن نیست.

بزرگ‌ترین نمایش ترکیبی کشور با عنوان «شبی در کهکشان‌ها» از 26 تیرماه اکران خود را آغاز کرده و قرار است مرحله اول اجرا تا اواخر مردادماه ادامه داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها