يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۳۵۷۱
زمان انتشار: ۰۱:۴۱     ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
تروریست‌های داعش در جنایتی دیگر سر یک سرباز سوری را در منطقه "رقه" با شمشیر بریدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: تروریست‌های وارداتی داعش به سرکردگی آمریکا و غرب فعالیت‌های خود را در سوریه آغاز کرده و هم اکنون نیز در عراق مستقر شده‌اند.

تروریست‌های نیابتی از ابتدای ماجراجویی خود در منطقه عده زیادی از مردم بیگناه را کشته و به راحتی از جنایات خود تصویربرداری می‌کنند.  

در اینجا این موضوع حائز اهمیت است که داعشی‌ها بدون اینکه بویی از انسانیت برده باشند به راحتی انسانهای بیگناه را سلاخی کرده و به راحتی از جنایات خود تصویر می‌گیرند.

تروریست‌ها با شمشیر سر سرباز سوری را زدند +عکس

این تروریست‌ها این بار نیز در اقدامی وحشیانه سر یک سرباز سوری را در منطقه "رقه" با شمشیر زدند.

در این تصویر همچنین کودکی حضور دارد که به راحتی نظار‌ه‌‌گر زدن بی‌رحمانه سر یک انسان است و دیگر تروریست‌ها به راحتی از این فاجعه غیرانسانی تصویربرداری می‌کنند که این مسئله خوی وحشیانه داعشی‌ها را بیش از پیش آشکار می‌سازد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها