يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۳۶۳۲
زمان انتشار: ۱۰:۴۹     ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
همزمان با نزدیک شدن به روز استیضاح وزیر علوم:
روز گذشته یکی از سایت های ضد انقلاب قبل از سایر رسانه های داخلی اقدام به انتشار لیست کامل اسامی بورسیه شدگان دولت دهم را نمود که دسترسی این رسانه ضد انقلاب که متعلق به سرویس جاسوسی آلمان می باشد به اسناد و اطلاعات داخلی وزارت علوم جای تامل فراوان را دارد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، همزمان با نزدیک شدن به روز استیضاح وزیر علوم و تحقیقات دولت یازدهم شاهد تشدید عملیات روانی رسانه های دولتی برای تحت فشار قرار دادن نمایندگان مجلس با هدف حفظ دکتر فرجی دانا در این وزارتخانه هستیم.

انتشار جهت دار اسامی برخی از دانشجویانی بورسیه شده در دولت گذشته توسط رسانه های حامی دولت تنها بخشی از پروژه سیاسی جلوه دادن استیضاح وزیر علوم بود که در روزهای گذشته شدن نیز گرفته است.

اما در این بین روز گذشته یک سایت ضد انقلاب قبل از سایر رسانه های داخلی اقدام به انتشار لیست کامل اسامی بورسیه شدگان دولت دهم را نمود که دسترسی این رسانه ضد انقلاب که متعلق به سرویس جاسوسی آلمان می باشد به اسناد و اطلاعات داخلی وزارت علوم جای تامل فراوان را دارد.

این سایت ضد انقلاب با غیرقانونی خواندن بورسیه شدگان دولت دهم به افشای اسامی 593 نفری از دانشجویان بورسیه شده و همچنین رشته تحصیلی و محل تحصیل آنها پرداخته است.



در صورت صحت اسامی انتشار یافته در این سایت ضد انقلاب، دسترسی یک رسانه معاند به اطلاعاتی که به صورت طبقه بندی شده در معاونت بورس و امور دانشجویان خارج از کشور وجود دارد از دوحال خارج نیست که یا نشان از نفوذ اطلاعاتی جاسوسان غربی در یک دستگاه دولتی می باشد، یا حکایت از ارسال این اطلاعات توسط شخصی از داخل وزارت علوم برای این رسانه ضد انقلاب را دارد.

همچنین این سایت در خبر خود مدعی شده است که لیست منتشر شده توسط این سایت در روز استیضاح وزیر علوم در اختیار نمایندگان قرار داده خواهد شد.

این در حالی است که خبرگزاری اصلاح طلب ایلنا در روزهای گذشته اقدام به انتشار اسامی برخی از بورسیه شدگان دولت دهم نموده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۷
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها