أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۳۸۳۵
زمان انتشار: ۱۵:۰۹     ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، کیهان نوشت:

یکی از حاشیه‌های جشن منتقدان سینمایی، کنایه‌های برخی افراد و سخنران‌ها به یکدیگر بود.
در بخشی از این مراسم، مازیار میری در حین خواندن نام مریلا زارعی به عنوان برترین بازیگر نقش اول زن به خاطر بازی در فیلم «شیار 143» از لحنی طعنه‌آمیز درباره این بازیگر استفاده کرد. وی گفت: می‌دانستم جایزه به چه کسی می‌رسد. این وظیفه را به من محول کردند چون قرار است با هم حرف بزنیم، گفت‌وگو کنیم و یکدیگر را تحمل کنیم.
زارعی هم که در مقام ایفای نقش خود  خوش درخشیده است، در واکنش به وی گفت: عهد کرده بودم چیزی نگویم‌. در زندگی اصل بر تحمل است و چون ایشان از تحمل صحبت کردند من هم باری که صحبت ایشان داشت را حذف می‌کنم و آنچه در دلم دارم را نمی‌گویم و می‌گذارم برای 20 سال دیگر! ظرف دو روز گذشته برخی مغرضین در فضای مجازی علیه مریلا زارعی مطالبی منتشر کرده‌اند.
جواد طوسی منتقد سینما نیز در این مراسم اظهار داشت: قبول کنیم که نگاهی پرسوءتفاهم بین ما موج می‌زند. متاسفانه ما از هم دور افتاده‌ایم و پایش بیفتد در بدترین شرایط بی رحمانه برای هم شمشیر می‌کشیم.
وی گفت: ما با یک نگاه واقع بینانه می‌توانیم همدیگر را تحمل کنیم و دغدغه‌های مشترکی داشته باشیم. امیدوارم شرایطی فراهم شود تا بتوانیم یک باشگاه نقد فیلم راه بیاندازیم تا از مونولوگ به دیالوگ برسیم. پاتوق فرهنگی که نمایش فیلمهای قدیم و جدید فصل مشترک بین ما را شکل دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها