أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۴۳۹۲۰
زمان انتشار: ۰۱:۴۴     ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
مجتبی محرمی که همواره از او به عنوان الگویی برای عبرت گرفتن بازیکنان جوان یاد می‌شود، در دوره‌های مختلف هر بار که بازیکنان مطرح با داور درگیر می‌شوند، فیلم درگیری‌های او با داوران به عنوان سمبل اعتراض به داوری از صدا و سیما پخش می‌شود.
مجتبی محرمی پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که پرخاشگری دایی در طول 90 دقیقه چقدر روی بازیکنان تاثیر گذاشته، به بانک ورزش گفت: دایی با هیجان خاصی نقطه‌نظراتش را به بازیکنان منتقل می‌کند و از حق تیمش دفاع می‌کند او هرگز به بازیکنان نمی‌گوید بروید داخل زمین و کارت بگیرید.من در کنار علی دایی بودم و می‌دانم که همیشه دنبال آرامش است.
مجتبی محرمی همچنین در مورد پرسپولیس فصل 93 گفت: این پرسپولیس ناهماهنگ است و درصد اشتباهات بازیکنان در زمین زیاد است. امیدوارم پس از شکست ذوب‌آهن این رویه تغییر کند و هماهنگ‌تر کار کنند.
پیشکسوت پرسپولیس همچنین درخصوص استفاده از او به عنوان آینه عبرت در صدا و سیما گفت: در این‌باره با عادل فردوسی‌پور هم صحبت کردم و گفتم صدا و سیما واقعا هیچ فیلم دیگری از بقیه ندارد که فقط فیلم مرا پخش می‌کند؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها