أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۴۰۱۹
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
لیست کوتاهی از هزینه‌های هنگفت و بی‌بازده دولتی ها؛
در هفته اخیر توهین یکی از حامیان دولت یازدهم به برپایی مراسمات مذهبی در محرم با واکنش سریع مردم غیرتمند ایران رو به رو شد/ پایگاه 598 به منظور تنویر افکار عمومی بخش کوچکی از ریخت و پاش دولت یازدهم را منتشر میکند تا مشخص شود که بیت المال مسلمین در چه جایی خرج میشود و چه بازدهی دارد.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، در هفته اخیر توهین یکی از حامیان دولت یازدهم به برپایی مراسمات مذهبی در محرم با واکنش سریع مردم غیرتمند ایران رو به رو شد. نجفقلی حبیبی از اساتید اطلاح طلب و حامی دولت در برنامه دیروز امروز فردا از هزینه شدن پول در هیات های مذهبی ابراز ناراحتی کرده بود.

این بی حرمتی در حالی صورت میگیرد که اکثر مخارج هیات های مذهبی توسط مردم و از جیب متدینین پرداخت میگردد نه از بودجه های دولتی و بیت المال که فرض کنیم ایشان نگران آن باشند. پایگاه 598 به منظور تنویر افکار عمومی بخش کوچکی از ریخت و پاش دولت یازدهم را منتشر میکند تا مشخص شود که بیت المال مسلمین در چه جایی خرج میشود و چه بازدهی دارد.

کاخ نشینی سعد آباد

کاخ های سعد آباد و نیاوران که توسط دولت یازدهم به بهانه استقبال و دیدار با سران کشورهای خارجی بازگشایی شد و بعد از آن نیز شایعاتی مبنی بر اقامت برخی مسئولین در آن شنیده شد. این درحالی که این کاخ ها توسط دولت نهم و دهم بسته و جهت بازدید مردم به موزه تبدل شده بود.

استخر 7 میلیاردی

چندی بعد از تحویل ساختمان ریاست جمهوری به حسن روحانی، خبر از ساخته شدن تأسیسات رفاهی مانند، سونا، استخر، سالن های ورزشی و امکانات لوکس در ساختمان سفید نهاد ریاست جمهوری آمد. این هزینه ها بیش از 7 میلیارد تومان برآورد شد.

جشن همسر رئیس جمهور در کاخ شاه

همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) همسر رئیس جمهور با برپایی جشنی به عنوان بزرگداشت مقم زن در یکی از کاخ های پهلوی جنجال آفرین شد. این جشن که مختص همسران مسئولین دولت بود به حدی اشرافی برگزار شد که اعتراض نمایندگان مجلس، علما، رسانه ها و مردم را در پی داشت.

جشن سالگرد 24خرداد

در سالگرد 24 خرداد و انتخاب شدن حسن روحانی به عنوان رییس جمهور، دولت در سراسر کشور؛ در اغلب شهرها جشنی فرمایشی برگذار کرد که در آن از فعالان ستادهای انتخاباتی روحانی تشکر شد.

پیامک تبریک سال نو

رئیس جمهور که هر ساله با آغاز سال نو شمسی میتوان از طریق رسانه ملی به هموطنان خود تبریک بگوید این بار دست به اقدامی عجیب و بی ثمر زد. حسن روحانی با انجام هزینه ای میلیاردی، سال نو را از طریق پیامک به ایرانیان تبریک گفت .

همایش های متعدد

در یک سال گذشته همایش های متعددی چون همایش تبیین مفهوم اعتدال برگذار شد که با توجه به هزینه معمول این گونه همایش های تشریفاتی، مبلغ هنگفتی از بیت المال خرج این مراسمات شده است.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۷
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها