کد خبر: ۲۴۴۱۱۳
زمان انتشار: ۱۴:۴۲     ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
پشت پرده انتشار لیست بورسیه‌های وزارت علوم در رسانه های ضدانقلاب:
علی غزالی مدیرمسئول سایت های فیلتر شده بازتاب امروز است که در سال گذشته به اتهام نشراکاذیب و توهین و افترا به مقامات رسمی دستگیر و بازداشت شده بود/ وی در مدت 7سال نتوانسته بیش از 70واحد درسی آن هم با معدل13 پاس نماید/ یک مدرک کارشناسی از موسسه ایروان ارمنستان ارائه نماید که پس از بررسی کارشناسان وزارت علوم، فاقد ارزش معرفی شده.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، پس از آنکه وزیر علوم به علت امتیازدهی به نزدیکان فتنه 88 و کاهش چشمگیر رتبه علمی ایران و همچنین نارضایتی دانشجویان و اساتید از عمکرد فرجی دانا و نزدیکانش به مجلس فراخوانده شد، لیستی از بورسیه ها در دولت گذشته در یکی از سایت های ضد انقلاب و وابسته به سرویس جاسوسی آلمان منتشر گردید.

هدف از انتشار این لیست فشار به مجلس برای بازپس گرفتن استیضاح و همچنین تخریب عملکرد دولت قبل بود که با دروغ پردازی و خیال بافی رسانه های زنجیره ای قوت گرفت! تا آنجا که تیتر برخی سایت ها و روزنامه های اصلاح طلب به این موضوع اختصاص یافت که علت استیضاح وزیرعلوم، افشا شدن این لیست است.

جالب آنجاست که این لیست اولین بار نه در یک مرجع قانونی و یا یک رسانه دولتی بلکه در یکی از رسانه‌های ضد انقلاب منتشر شد که همین موضوع ابهامات فراوانی در ارتباط بین ضدانقلاب و وزارتخانه علوم و تحقیقات را ایجاد کرد! که چگونه این لیست محرمانه در اختیار رسانه های معاند با جمهوری اسلامی قرار گرفته است.

روز گذشته "مجتبی صدیقی"معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان با اعلام اینکه لیست‌هایی که تحت عنوان «اسامی افراد استفاده‌کننده از بورسیه خلاف روال قانون» در فضای مجازی منتشر شده مورد تایید وزارت علوم نیست، تاکید کرد که وزارتخانه متبوعش این موضوع را پی‌گیری قضایی می‌کند؛ وی با بیان اینکه متاسفانه شاهد یک سری بی‌اخلاقی‌ها در جامعه هستیم افزود: اطلاعات منتشرشده قدیمی و غیرمستند هستند و وزارت علوم پیگیری‌های قضایی خود را انجام خواهد داد. پیگیری‌های امنیتی نیز از سوی مراجع ذیربط در حال انجام است.

دکتر صدیقی معاون دانشجویی وزارت علوم در پاسخ به این پرسش بیان داشت که علی غزالی این لیست را در اختیار این شبکه ها قرار داده و با محکوم نمودن این اقدام، آن را حرکتی غیر اخلاقی خواند که مورد تایید وی نبوده است. جالب آنجاست که دکتر صدیقی یکی از معاونینی است که نمایندگان محترم مجلس با حضور وی در وزارت علوم مخالفت دارند.

اما این اظهارات آقای صدیقی بدون پاسخ نماند و علی غزالی در جواب وی گفت: جناب آقای صدیقی شما خوب به خاطر دارید که در زمانی که آقای توفیقی سرپرست وزارت علوم بودند در آن اتاق گوشه ای طبقه 13 شهرک غرب چه کسی این اسناد و اسامی را به بنده داد و در این مدت چه کسی برای انتشارش مدام تماس میگرفت و پیغام میداد.

وی با اظهار تعجب از اینکه آقای صدیقی ادعا کرده که فرزندان وی جزو لیست بورسیه های غیرقانونی نیستند افزود: به خاطر آقازاده ی شما که اکنون در کشور هلند اقامت دارند و شما فرموده اید با هزینه ی شخصی به آنجا رفته اند و البته با توجه به میزان هزینه ی تحصیل در خارج که رقم یک میلیارد تومان است به توانمندی جنابعالی در جهت تهیه ی این هزینه آفرین باید گفت.

اما علی غزالی کیست که این روزها عامل عملیات روانی اصلاح طلبان برای تخریب مجلس و دولت گذشته شده است؟!

علی غزالی مدیرمسئول سایت های فیلتر شده بازتاب امروز است که در سال گذشته به اتهام نشراکاذیب و نسبت دادن توهین و افترا به مقامات رسمی دستگیر و بازداشت شده بود. وی در سال 81 در رشته اقتصاد دانشگاه آزاد قبول میشود اما به علت عدم پیشرفت تحصیلی از ادامه تحصیل باز میماند. وی که در مدت 7سال نتوانسته بیش از 70واحد درسی آن هم با معدل13 پاس نماید برای کنکور ارشد ثبت نام میکند. اما از آنجا که موفق به اخذ لیسانس نشده بوده مجبور میشود تا یک مدرک کارشناسی از موسسه ایروان ارمنستان ارائه نماید که پس از بررسی کارشناسان وزارت علوم، فاقد ارزش معرفی شده و از ثبت نام وی جلو گیری میشود. جالب آنجاست که این موسسه در سال 2009به علت عدم کیفیت آموزشی در ارمنستان لغو مجوز شده بوده است.

اما این دانشجوی نخبه (!) بازهم تلاش میکند با استفاده از روابط خانوادگی و رسانه ای به دانشگاه وارد شده و مدرکی برای خود دست و پا کند.

علی غزالی این بار در فراخوان بورسیه وزارت علوم در مقطع دکترا شرکت کرده و همان مدرک فاقد اعتبار ارمنستان را ارائه میدهد. اشتباه در ارزیابی، سهل انگاری و یا هرچیز دیگر موجب میشود تا وی به عنوان دانشجوی بورسیه دکترا به دانشگاه خوارزمی و شهید بهشتی معرفی شود.

جالب اینجاست که نام برادر وی "امین غزالی" نیز در بین لیست بورسیه های خارج از فرایند دانشگاه علامه قرار دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
كمي هم از خدا بترسيد روز محاكمه نزديك است
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۷ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
۱
۰
بس ديگه ! همه اسامي كه آورده درست بود آدم جسور و نترسي هستند ما اكثر اين آقايان را مي شناسيم نه تنها غيرقانوني بورسيه شده اند الان در وزارت علوم وزير و معاونين ايشان را تهديد مي كنند اين ها مگر چه كساني هستند كه اين قدر قدرت گرفته اند و به جاي پاسخ دادن پاي ميز محاكمه همچنان غيرقانوني مشغول يه كارند و دكتري مي گيرند، و بورسيه هم هستند چه مملكت بي قانوني شده خدايا!!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۴ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
۱
۱
برو بمیر 598
شما که علاقه به افراط و تفریط دارید برید با داعش همراه شید
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۲۰:۰۷ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
۱
۱
از کجاتون در آوردید اساتید و دانشجویان من استاد دانشگاه تهرانم اکثرا از ایشون راضیند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۶ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۳
۱
۱
اگر انسان، آزاده و ازادمرد باشد با خواندن اين مطالب خون گريه ميکند
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۰۸:۴۹ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
۱
۱
این آدم اگر ضد انقلاب و بازداشتی بوده پس چطور سر از وزارت علوم و اسناد محرمانه درمیاره؟چطور مدرک رد شده داره و بورسیه میگیره ؟ما از سیاست سر در نیاوردیم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۷ - ۰۷ آبان ۱۳۹۳
۱
۱
بسمه تعالی
با سلام
ببخشید منظور شمارو از نارضایتی دانشجویان و اساتید از آقای فرجی دانا متوجه نشدم!منظور شما دانشجویان و اساتید با سهمیه های غیر قانونی هست؟ آخه به جز این افراد تمامی دانشجویان و اساتید از آقای فرجی دانا راضی بودند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها