يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۴۱۲۸
زمان انتشار: ۱۴:۱۰     ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
پوستر فیلم جدید «احمق و احمق‌تر» که ادامه فیلم کمدی و محبوب جیم کری و جف دانیلز در سال 1994 است، در حالی منتشر شد که این فیلم از 14 نوامبر راهی سینماها می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از د رپ، با این حال پوستر این فیلم نیز برای خودش حکایتی دارد و یادآور پوستر فیلم جدید لوک بسون با بازی اسکارلت جوهانسون است.

دو پوستر از این فیلم روی توییتر منتشر شده که یکی با چهره صورت جیم کری و دیگری با تصویر کلوزآپ چهره جف دانیلز است. این پوستر مشابه پوستر «لوسی» است که با کلوزآپ اسکارلت جوهانسون طراحی شده بود.

هر دوی این فیلم ها از سوی کمپانی یونیورسال پخش می شوند.

تصویر کلوز آپ هری و لوی دو شخصیت اصلی فیلم «احمق و احمق‌نر» روی این پوسترها جای گرفته و روی پیشانی شان نوشته شده میانگین استفاده مردم از مغزشان 10 درصد است و در ادامه آمده: تصور کنید وقتی از یک درصد این ظرفیت استفاده شود!

این در حالی است که فیلم «لوسی» درباره زنی است که از ظرفیت‌های هوشی خیلی بالایی برخودار است. روی پوستر نوشته شده است: تصور کنید وقتی کسی از 100 درصد ظرفیت مغزش استفاده کند چه می شود.

دو بازیگر اصلی فیلم «احمق و احمق تر» در ماه مارس نیز دو پوستر از این فیلم را با کت و شلوارهای آبی و نارنجی که مربوط به فیلم اولشان بود منتشر کرده بودند.

حالا فیلم جدید «احمق و احمق‌تر» در بیستمین سال اکران فیلم اول دوباره روی پرده‌های نقره‌ای می‌رود. داستان این فیلم درباره جستجوی دختر یکی از این دو شخصیت است تا بتواند کلیه‌اش را به پدرش اهدا کند.

پیتر و بابی فارلی کارگردانان و نویسندگان این فیلم هستند و با همراهی رد گرانیت پیکچرز مسئولیت تهیه کنندگی آن را نیز بر عهده دارند. راب ریگل نقش دوقلوها را بازی می‌کند که یکی از آن ها مردی به نام تراویس و دیگری برادری بی ثبات به نام کاپیتان لیپنکات است. کتلین ترنر، ریچل ملوین، لاری هولدن و استیو تام نیز از دیگر بازیگران این فیلم هستند. علاوه بر این جنیفر لارنس نیز حضوری کوتاه و ویژه در این فیلم خواهد داشت.

مراحل اولیه تهیه این فیلم ماه سپتامبر گذشته در آتلانتا آغاز شد. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها