أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۴۲۴۸
زمان انتشار: ۰۹:۴۷     ۲۸ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، مهران موزون در وبلاگ شنود نوشت:

قصه خیلی روشن تر از اینهاست.

- در قضیه رأی اعتماد به دولت یازدهم، جعفر میلی منفرد از سوی حسن روحانی برای وزارت علوم به مجلس معرفی میشود که مجلس به او اعتماد نمیکند.

سپس فرجی دانا معرفی شده و با گرفتن رأی اعتماد به وزارتخانه رفته و میلی منفرد را به سمت معاونت خویش منصوب مینماید.

اما انتصاب میلی منفرد به سمت معاونت این وزارتخانه، تنها دهن کجیِ وزیرعلومِ دولتِ حقوقدانانِ راستگو! به خانه ملت نیست.

او شاسی مدیریت وزارت علوم را نیز پایین آورده و به پلت فرم بدنه ی ریاست دانشگاههای کشور با کلید تدبیر دولت یازدهم، حالِ اساسی میدهد.

سوال : آیا پیام عملکردِ فرجی دانا به مجلس و مردم جز این است که : مهم نیست چه کسی وزیر باشد مهم منویات منادیان اعتدال و راستگویی در دولت فرزند سرخه ی سمنان است.

سوال مهم تر : آیا استیضاح فرجی دانا و برکناری احتمالی او، توفیری در روند فعلی مدیریتی این وزارتخانه ایجاد میکند؟

نگارنده، برکناری فرجی دانا را فاقد هرگونه اثر مثبت دانسته و دست برقضا کسی که قرار است در آستانه بازگشایی دانشگاهها به سرپرستی این وزارتخانه (تا معرفی گزینه بعدی به مجلس) گمارده شود بسیار مطیع تر از یک وزیر مستقر و دارای حکم وزارت بوده و گوش به فرمان خواهد بود.

مَخلص کلام اینکه نمایندگان محترم مراقب باشند زیرا اینروزها آنان که نگران پیگیری مردم و نظام در خصوص پرونده کرسنت هستند طبیعی است که خواهان ایجاد جنجال رسانه ای حول و حوش استیضاح وزیر منفعل وزارت علوم و فشار آوردن به وکلای ملت باشند.

بنظر میرسد نمایندگان مجلس می بایست بسیار هوشمندانه تر از اینها مراقب کیاست خویش باشند تا در چاله سیاست بازی برخی ها فرو نروند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها