کد خبر: ۲۴۴۲۶۷
زمان انتشار: ۱۰:۲۶     ۲۸ مرداد ۱۳۹۳
یکی از روحانیون حامی دولت، با توهین به استیضاح کنندگان، به طور غیر مستقیم آنان را «بزدل» خواند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جهان، حجت الاسلام محسن غرویان، در گفت و گو با یک سایت حامی دولت به تکرار اظهارات تند و جنجالی رئیس جمهور پرداخته و گفت: اینها (استیضاح کنندگان) همان کسانی هستند که بیشتر در مقابل دولت موضع گرفته اند و دائما مخالفت می کنند و می توانند مصداق همان افراطیون و خطاب اخیر رئیس جمهور (نقطه مقابل شیردل) باشند.

در این خبر، سایت حامی دولت تلاش کرده است تا از بار توهین به استیضاح کنندگان کم کرده، و به طور مستقیم از واژه «بزدل» استفاده نکند و به جای آن تعبیر «نقطه مقابل شیردل» را به کار ببرد.

حجت الاسلام غرویان، در ادامه این گفت و گو ضمن اینکه از رئیس مجلس خواسته است تا «فضای جلسه استیضاح را به طور معقول اداره کند» با تمجید از عملکرد وزیر علوم، به تفسیر نظر علی لاریجانی پرداخته و می گوید: اینکه آقای لاریجانی می گویند کشور به آرامش نیاز دارد و آرامش را برهم نزنید، مقصودشان همین استیضاح کنندگان است.


گفتنی است، پس از اقدامات افراطی وزیر علوم در به کارگیری گسترده عناصر متهم و محکوم در فتنه ۸۸ و برکناری بسیاری از مسؤولان دانشگاهی، بازگرداندن اساتید و دانشجویان اخراجی با پرونده های متعدد امنیتی و اخلاقی و نیز روشن شدن شواهد آشکار در کند شدن سرعت رشد علمی کشور، مجلس وارد عمل شده و با پادرمیانی رئیس مجلس مهلت یک ماهه ای به وزیر داده شد تا اقدامات افراطی خود را اصلاح کند که متأسفانه در این یک ماه اتفاق خاصی روی نداد و نمایندگان مردم طرح استیضاح وزیر را پیگیری کردند.

پس از اعلام وصول استیضاح، تلاش گسترده رسانه ای از سوی حامیان دولت و اصلاح طلبان شکل گرفت تا با به حاشیه راندن دلایل اصلی استیضاح، موضوع، به اعطای بورسیه تحصیلی در دولت قبل ارتباط پیدا کند و منجر به عقب نشینی استیضاح کنندگان شود. بسیاری از این رسانه ها در اقدامی عجیب همه ۳ هزار بورسیه تحصیلی اخذ شده در دولت قبل را غیرقانونی خواندند به گونه ای که پس از این اقدام کمپینی برای شکایت از این رسانه ها و سایر اتهام زنندگان توسط کسانی که این بورسیه ها را دریافت کرده اند شکل گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها