يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۴۲۹۰
زمان انتشار: ۰۷:۰۰     ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
مهاجم ایرانی الکویت می‌گوید به این تیم پیوسته است تا زمینه را برای قهرمانی تیمش در رقابت‌های مختلف مهیا سازد. او اعتراف کرد که با پیوستن به الکویت وارد چالش بزرگی شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، قوچان‌نژاد با یک میلیون و 100 هزار یورو به تیم الکویت پیوست و به عنوان گرانترین بازیکن تاریخ لیگ کویت انتخاب شد.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که به عنوان جانشین جواد نکونام در الکویت انتخاب شده است کار بسیار سختی پیش‌رو دارد چرا که سران این باشگاه کویتی پول زیادی برای او پرداخت کرده‌اند و طبیعی است که انتظارها از او بسیار بالا باشد.

قوچان‌نژاد که در حال حاضر ستاره نخست خط حمله تیم ملی فوتبال ایران است و تک گل این تیم را در جام جهانی 2014 به ثمر رساند در گفت‌وگویی که با سایت عربی کوره داشت تاکید کرد که به الکویت آمده است تا زمینه را برای قهرمانی این تیم در رقابت‌های مختلف مهیا سازد.

او گفت: می‌دانم که با پیوستن به الکویت وارد چالش بزرگی شده‌ام چرا که به طور کلی در فوتبال کشورهای عربی مهارت زیادی وجود دارد و من باید توانایی خود را ثابت کنم. به همین خاطر کار سختی پیش‌رو دارم. به الکویت آمده‌ام تا زمینه را برای قهرمانی این تیم در جام‌های مختلف فراهم کنم.

الکویت به مرحله یک چهارم نهایی کاپ آسیا راه یافته و در صورت پیروزی برابر نماینده اندونزی به جمع چهار تیم راه خواهد یافت. الکویت در کاپ آسیا نمایش بسیار خوبی داشته و قهرمان دو دوره اخیر این رقابت‌ها بوده است. قرار است که قوچان‌نژاد در دیدار برابر نماینده اندونزی در ترکیب ثابت تیمش قرار گیرد. او در دیدار نخست خود با الکویت که در سوپر جام این کشور برگزار شد در نیمه دوم وارد زمین بازی شد چرا که به گفته سرمربی این تیم هنوز با بازیکنان تیمش هماهنگ نشده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها