أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۴۳۱۷
زمان انتشار: ۰۷:۰۰     ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
برنامه نود دیشب علاوه بر حاشیه ها و بحث های بی‌مورد برخی از مهمانان برنامه یک حاشیه دیگر هم داشت و آن صحبتهای فنایی پیشکسوت داوری در مورد پنالتی خسرو حیدری بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، زمانی که میرشاد ماجدی سرپرست استقلال خواست به روی خط برود و جواب صحبتهای فنایی را بدهد مجری برنامه نود به سرپرست استقلال وقت نداد و آن را در صورت داشتن وقت به آخر برنامه موکول کرد.
با میرشاد ماجدی تماس گرفتیم تا نظرش را بدانیم، سرپرست استقلال به خبرنگار "ورزش سه" می‌گوید: من نمی دانم آقای فنایی منظورش از این صحبتها چه بود،من باید بگویم که آقای فنایی که داری یک طرفه غش می کنی اولاً باید بگویم به قول خودت شعاع دست خسرو طبیعی بوده پس هند نیست،دوماً مهاجم تیم حریف خسرو را به اصطلاح ماسکه کرده بود و حیدری دید نداشت و نمی توانست از دستش استفاده کند پس چطور هند بوده است.
سرپرست استقلال در ادامه می‌گوید: پارسال هم سر بازی با فولاد که برای ما پنالتی رخ داد همه گفتند پنالتی بوده است و ایشان گفتند من می پویم پنالتی نیست می خواهم بدانم آقای فنایی مگر تو خدایی....!!
در پایان سرپرست استقلال در مورد برخورد مجری برنامه نود می‌گوید: به خاطر اینکه من رنگم آبی بود عادل دموکراسی را برقرار نکرد و یادش رفت.
آداب حرفه ای و اخلاقی یک برنامه و یا یک رسانه حکم می کند در این نوع موارد به دو طرف حق یکسان داده شود تا صحبت کنند اما در برنامه نود دیشب این اتفاق نیفتاد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها