کد خبر: ۲۴۴۳۴۷
زمان انتشار: ۰۷:۰۰     ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
باشگاه پرسپولیس در نظر دارد یک بازیکن خارجی دیگر هم جذب کند تا در فصل پیش رو به مشکل نخورد.

محمد پنجعلی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام این خبر اظهار کرد: ما از روز اول هم اعلام کرده بودیم که با توجه به حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باید تیم را تقویت کنیم. خوشبختانه نهایتا موفق شدیم با مایکل اومانا به توافق برسیم و وی به تمرینات هم اضافه شد.

سرپرست پرسپولیس افزود: در نظر داریم یک بازیکن خارجی دیگر هم جذب کنیم. البته هنوز روی یک بازیکن خاص نظری نداریم. فیلم بازی بازیکنان زیادی دست علی دایی وجود دارد که وی هم در صورت نیاز و صلاحدید، هر کدام را که به کار تیمش بیاید جذب خواهد کرد.

پنجعلی درباره با تکذیب احتمال جدایی رضا حقیقی از پرسپولیس، خاطرنشان کرد: من با حقیقی صحبت کردم. او گفت که تمام این حرف‌ها شایعه است! حقیقی در پرسپولیس می‌ماند و جایی نمی‌رود.

وی همچنین با اشاره به محرومیت سه ماهه پیام صادقیان، تاکید کرد: امیدواریم که محرومیت صادقیان کسر شود. این محرومیت صادقیان را از فوتبال دور می‌کند و بازگشتش دشوارتر خواهد شد. ما خودمان صادقیان را 100 میلیون تومان جریمه کردیم. بهتر است فدراسیون فوتبال هم محرومیت این بازیکن را به جریمه نقدی تبدیل کند تا نه پرسپولیس و نه صادقیان از رای انضباطی متضرر نشوند.

سرپرست پرسپولیس در ادامه، با اظهار بی اطلاعی از احتمال بازگشت مایکل اومانا به کاستاریکا برای بازی در تیم ملی فوتبال این کشور و دوری دو هفته‌اش از لیگ برتر، گفت: من هم این موضوع را شنیده‌ام و باید از باشگاه آنرا پیگیری کنم. البته بعید می‌دانم باشگاه با جدایی وی موافقت کند.

پنجعلی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اعتراض بعضی از بازیکنان از جمله محمد نوری به نیمکت نشینی تاکید کرد: این بازیکنان حتما توجیه می‌شوند. آنها متوجه هستند که همه چیز در تمرینات مشخص می‌شود. طبیعی است که هیچ مربی‌ای دشمن تیم خودش نیست و می‌خواهد بهترین نفرات را به زمین بفرستد. بازیکنی مثل نوری اگر همان محمد نوری بشود، خیلی به نفع پرسپولیس است.

سرپرست پرسپولیس در پایان درباره وضعیت مهرداد پولادی هم گفت: من روز یکشنبه بار دیگر با مهرداد صحبت کردم. احتمال جدایی این بازیکن از پرسپولیس زیاد است. من از او خواستم به باشگاه برود و حرفش را با مدیرعامل بزند. او دلش می‌خواهد به اروپا برود ولی اگر اینطور نشد قطعا در پرسپولیس بازی خواهد کرد!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها