أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۴۳۴۹
زمان انتشار: ۰۵:۰۰     ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
سرپرست تیم فوتبال سپاهان می‌گوید از طرف فدراسیون فوتبال به باشگاه اعلام شده است که علی حمودی مشکلی برای بازی ندارد و امروز هم در لیست 18 نفره بازی با نفت قرار دارد.

به گزارش پایگاه 598، رسول خوروش در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به این که علی حمودی از بازی امروز تیم فوتبال سپاهان با نفت تهران به این تیم اصفهانی اضافه شده است، گفت: بنابر اعلام فدراسیون علی حمودی فعلا مشکلی برای بازی کردن نخواهد داشت.

وی همچنین درباره تمایل جذب باشگاه‌های هال سیتی، فولام و کاردیف برای جذب احسان حاج صفی و نیز ارائه پیشنهاد کتبی یا شفاهی به باشگاه سپاهان، اظهار کرد: هیچ گونه پیشنهاد کتبی یا شفاهی از طرف تیم‌های خارجی برای جذب احسان حاج صفی به باشگاه سپاهان نشده است.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا از طرف تیم‌های عربی پیشنهادی برای خرید احسان حاج صفی به باشگاه سپاهان شده است یا خیر؟ بیان کرد: هیچ گونه پیشنهادی هم از طرف تیم‌های عربی ارائه نشده است.

وی همچنین درباره محرومیت سه جلسه‌ای شجاع خلیل‌زاده توسط کمیته‌ انضباطی گفت: کمیته‌ انضباطی مدعی است که شجاع هنگام خروج از زمین فحاشی کرده و پس از اتمام بازی نیز به سمت داور حمله‌ور شده اما اصلا چنین چیزی دیده نشده و دوربین‌ها همه تصاویر را ثبت کرده‌اند. در حالی که چنین چیزی دیده نشده است.

خوروش همچنین درباره قطعی بودن این حکم، خاطر نشان کرد: اداره حقوقی باشگاه سپاهان در حال بررسی موضوع است، چرا که باشگاه این رای را برای خلیل‌زاده حق نمی‌داند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها