أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۴۴۳۵
زمان انتشار: ۰۲:۰۰     ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نظرسنجی شب گذشته برنامه نود که در آن پرسپولیس به عنوان مدعی اصلی قهرمانی معرفی شد، کار ما را سخت‌تر می‌کند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، امید عالیشاه در خصوص دیدار فردای پرسپولیس مقابل ملوان گفت: خوشبختانه شرایط تیم نسبت به قبل که خوب نبودیم بهتر شده و به انزلی می‌رویم که این بازی را هم ببریم تا به طور کامل از بحران خارج شویم چرا که دو بازی اول روی ما فشار زیادی آورده بود که خوبشختانه با برد مقابل ذوب‌آهن این فشارها کمتر شد و حالا با انگیزه خوبی به مصاف ملوان خواهیم رفت.

 

وی درباره شناختش از تیم ملوان ادامه داد: ملوان تیم خوبی است که ساختار خوبی هم دارد و مثل همه تیم‌های شمالی دونده و قدرتی بازی می‌کند، اما ما محکوم به برد هستیم و تلاش می‌کنیم تا با سه امتیاز به تهران برگردیم.

 

عالیشاه درباره نظرسنجی برنامه شب گذشته نود که بیشتر مخاطبان این برنامه پرسپولیس را مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر چهاردهم می‌دانند افزود: این موضوع قطعاً کار ما را سخت می‌کند چرا که هم تیم خوبی داریم و هم سال گذشته نایب قهرمان شدیم و همه مسائل انتظارات را از ما بیشتر می‌کند اما ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا برای تیم مؤثر باشیم و هوادارانمان را خوشحال کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها